Paul di Resta je novým týmovým kolegou Adriana Sutila ve Force India. Vedle Lewise Hamiltona a Jensona Buttona bude třetím Britem na roštu formule jedna. Na svých bedrech cítí tíhu odkazu úspěšných předchůdců, ale nemá strach, že by jim udělal ostudu. Spíš naopak.
Čtyřiadvacetiletý Skot loni oblékal barvy Force Indie jako testovací jezdec týmu. Letos povýší na závodního pilota a stane po Sutilově boku místo Vitantonia Liuzziho. Di Resta věří, že pro něj znalost poměrů v týmu bude do začátku výhodou.„Tým znám pochopitelně velmi dobře, chápu, jak lidé pracují, rozumím systému a procesům. To mi dává opravdovou výhodu, protože se budu jen zlepšovat, místo abych se učil od začátku. Budu také znát některé z okruhů díky svým pátečním jízdám,“ pochvaluje si di Resta a dodává, že lepší startovní pozici by si jen těžko mohl přát. Skotovým kolegou bude vedle zkušeného Adriana Sutila také třetí jezdec Nico Hülkenberg. Loňský debutant se ve Williamsu předvedl jako velmi rychlý závodník. Přesto nemá di Resta strach, že se mezi Sutilem a Hülkenbergem neprosadí. „Mít dva týmové kolegy, kteří už závodili v F1, je veliká výhoda. Máte vedle sebe lidi, kteří znají tratě, rozumí tomu a ví, jak se s různými situacemi vypořádat, což získáte jedině závoděním. Doufám, že já budu moci přinést nějaké zkušenosti ze svých loňských výjezdů, své znalosti týmu a odlišného pohledu na věc. Myslím, že se budeme doplňovat,“ řekl di Resta.
Paul di Resta věří, že mu bude znalost týmu velkým plus do začátku
Mladý závodník dodává, že se mu získáním angažmá v týmu splnil dětský sen. „Stát se pilotem formule jedna bylo mojí dlouhodobou ambicí, něčím, po čem jsem toužil od prvního usednutí do motokáry. Dosáhnout toho je úžasný pocit,“ přiznává skotský jezdec. Prvního závodu v Bahrajnu se nemůže dočkat. Těší se také na to, že s ním jeho štěstí bude sdílet i rodina.
„Dá se říct, že můj táta pracoval stejně tvrdě jako já, aby k tomuto mohlo dojít. Až se postavím v Bahrajnu na rošt, jeho úsměv mě naplní velkou hrdostí,“ říká Paul di Resta.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.