Vitantonio Liuzzi si navzdory spekulacím ohledně možného příchodu Nica Hülkenberga či Paula di Resty myslí, že své místo má u Force Indie pro příští sezónu jisté.
"Pokaždé, když se o některém z pilotů říká, že se o něj zajímá Force India, tak to vypadá, jako bych to měl být já, koho nahradí. To je samozřejmě jen část, která se objeví v médiích, protože druhou věcí je to, že zůstávám velmi klidný," uvádí Liuzzi pro Autosprint.
"Nikdo z týmu mi o tom nic neřekl, mám smlouvu na příští rok a s tímto v mysli už pracuji. Cítím se bezpečně, ne jen díky kontraktu, který mám, ale také kvůli dobrým vztahům s týmem.
Nepotřebuji o tom s týmem hovořit. Situace je jasná, zbytek jsou jen spekulace. Tým mi řekl, že nemůže zastavit media, a popřel pověsti, které se objevily na tiskové konferenci v Suzuce. To, že mé jméno chybí na seznamu FIA moc neznamená, protože ostatní piloti, kteří mají podepsáno, tam chybějí také. Mezi mnou a Force Indií je to více než jasné," pokračuje Ital.
Rok 2010 byl pro něj zklamání kvůli mnoha věcem, které nesouvisely s jeho formou: problémy s šasi, s F-kanálem a celkovým vývojovým potenciálem týmu: "Tým ví, co se dělo, proto nemáme žádné problémy. Pokud by měl rozhodnout o mém propuštění, rozhodnutí by se nezakládalo na problému s mou rychlostí na dráze. Nikdy si mi kvůli tomu nestěžovali.
Kdybychom se podívali na všechny předsezónní testy, kdy jsme se střídali ve stejném autě, byl jsem vždy rychlejší či stejně rychlý jako Sutil. Po zahájení sezóny s dvěma různými šasi se naše výkonnost změnila. Z telemetrie to je jasně patrné," dodává pilot indické stáje.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.