Vitantonio Liuzzi si navzdory spekulacím ohledně možného příchodu Nica Hülkenberga či Paula di Resty myslí, že své místo má u Force Indie pro příští sezónu jisté.
"Pokaždé, když se o některém z pilotů říká, že se o něj zajímá Force India, tak to vypadá, jako bych to měl být já, koho nahradí. To je samozřejmě jen část, která se objeví v médiích, protože druhou věcí je to, že zůstávám velmi klidný," uvádí Liuzzi pro Autosprint.
"Nikdo z týmu mi o tom nic neřekl, mám smlouvu na příští rok a s tímto v mysli už pracuji. Cítím se bezpečně, ne jen díky kontraktu, který mám, ale také kvůli dobrým vztahům s týmem.
Nepotřebuji o tom s týmem hovořit. Situace je jasná, zbytek jsou jen spekulace. Tým mi řekl, že nemůže zastavit media, a popřel pověsti, které se objevily na tiskové konferenci v Suzuce. To, že mé jméno chybí na seznamu FIA moc neznamená, protože ostatní piloti, kteří mají podepsáno, tam chybějí také. Mezi mnou a Force Indií je to více než jasné," pokračuje Ital.
Rok 2010 byl pro něj zklamání kvůli mnoha věcem, které nesouvisely s jeho formou: problémy s šasi, s F-kanálem a celkovým vývojovým potenciálem týmu: "Tým ví, co se dělo, proto nemáme žádné problémy. Pokud by měl rozhodnout o mém propuštění, rozhodnutí by se nezakládalo na problému s mou rychlostí na dráze. Nikdy si mi kvůli tomu nestěžovali.
Kdybychom se podívali na všechny předsezónní testy, kdy jsme se střídali ve stejném autě, byl jsem vždy rychlejší či stejně rychlý jako Sutil. Po zahájení sezóny s dvěma různými šasi se naše výkonnost změnila. Z telemetrie to je jasně patrné," dodává pilot indické stáje.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.
Ferrari oznámilo, že během středečního filmovacího dne na okruhu Mugello usednou do vozu oba jeho jezdci – Lewis Hamilton i Charles Leclerc. Italský tým zde poprvé nasadí nové zadní zavěšení, které má být klíčové před nadcházející Velkou cenou Belgie.
Helmut Marko oznámil, že Max Verstappen může očekávat řadu technických vylepšení před posledními dvěma závody před letní přestávkou. Rakouský poradce Red Bullu potvrdil, že tým připravil několik důležitých upgradů, které by měly pomoci Verstappenovi udržet tempo v boji o šampionát.
Lando Norris označil své vítězství na Velké ceně Velké Británie 2025 za nejdůležitější moment své dosavadní kariéry. Emotivní triumf před domácím publikem pro něj znamená naplnění dlouholetého snu.
Christian Horner při Velké ceně Velké Británie otevřeně přirovnal Red Bull k Ferrari, což získalo nový rozměr poté, co byl sám nečekaně odvolán z vedení týmu Red Bull.
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.