Vitantonio Liuzzi si navzdory spekulacím ohledně možného příchodu Nica Hülkenberga či Paula di Resty myslí, že své místo má u Force Indie pro příští sezónu jisté.
"Pokaždé, když se o některém z pilotů říká, že se o něj zajímá Force India, tak to vypadá, jako bych to měl být já, koho nahradí. To je samozřejmě jen část, která se objeví v médiích, protože druhou věcí je to, že zůstávám velmi klidný," uvádí Liuzzi pro Autosprint.
"Nikdo z týmu mi o tom nic neřekl, mám smlouvu na příští rok a s tímto v mysli už pracuji. Cítím se bezpečně, ne jen díky kontraktu, který mám, ale také kvůli dobrým vztahům s týmem.
Nepotřebuji o tom s týmem hovořit. Situace je jasná, zbytek jsou jen spekulace. Tým mi řekl, že nemůže zastavit media, a popřel pověsti, které se objevily na tiskové konferenci v Suzuce. To, že mé jméno chybí na seznamu FIA moc neznamená, protože ostatní piloti, kteří mají podepsáno, tam chybějí také. Mezi mnou a Force Indií je to více než jasné," pokračuje Ital.
Rok 2010 byl pro něj zklamání kvůli mnoha věcem, které nesouvisely s jeho formou: problémy s šasi, s F-kanálem a celkovým vývojovým potenciálem týmu: "Tým ví, co se dělo, proto nemáme žádné problémy. Pokud by měl rozhodnout o mém propuštění, rozhodnutí by se nezakládalo na problému s mou rychlostí na dráze. Nikdy si mi kvůli tomu nestěžovali.
Kdybychom se podívali na všechny předsezónní testy, kdy jsme se střídali ve stejném autě, byl jsem vždy rychlejší či stejně rychlý jako Sutil. Po zahájení sezóny s dvěma různými šasi se naše výkonnost změnila. Z telemetrie to je jasně patrné," dodává pilot indické stáje.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.