Daniel Ricciardo - nejrychlejší ze všech mladíků po oba dva dny testů v Abú Zabí - stále neví, kde bude příští rok závodit.
Záložní pilot Red Bullu udělal během své kariéry v juniorských soutěžích velké pokroky: napoprvé vyhrál britskou Formuli 3 v roce 2009 poté, co o rok dříve vyhrál západoevropskou sérii Formule Renault a těsně přišel o vítězství ve Formuli Renault 3.5, když jej o dva body předčil Michail Alešin.
Na dotaz novinářů Autosportu, co plánuje na příští rok, odpověděl, že hovořil s poradcem Red Bullu Helmutem Markem, ale zatím se nic nedozvěděl: "Hovořil jsem s ním po poslední jízdě, jenom abych ho informoval, jak to všechno šlo. A zeptal jsem se ho, jestli pro mě nemá nějakou novinu. Opravdu mi však řekl, že se nic zatím neobjevilo, takže není nic bližšího, co by mohlo být potvrzeno.
Bylo by příjemné něco vědět, ale opravdu to nemám pod kontrolou. Skutečnost, že byl ke mně upřímný a řekl mi, abych zkrátka nyní odjel domů a trochu si odpočinul, není tak špatná. Opravdu nemám o čem hovořit, co by se mohlo či nemohlo stát, takže nyní budu muset vyčkávat," odpověděl Ricciardo.
Ze svých rychlých časů v Abú Zabí si moc nedělal: "Kdybych byl o 1,2 sec rychlejší, zítra bych už měl smlouvu. Okruh se samozřejmě zlepšil. O kolik? To je těžko říct. Zlepšil se dokonce i po úterku, ve středu byl pro mě a pro všechny o hodně rychlejší.
Byla to legrace srovnávat má data se Sebastienem. Bylo to docela skvělé vidět, že jsem všude rychlejší - i když vím, že to nebylo férové srovnání."
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.