Daniel Ricciardo - nejrychlejší ze všech mladíků po oba dva dny testů v Abú Zabí - stále neví, kde bude příští rok závodit.
Záložní pilot Red Bullu udělal během své kariéry v juniorských soutěžích velké pokroky: napoprvé vyhrál britskou Formuli 3 v roce 2009 poté, co o rok dříve vyhrál západoevropskou sérii Formule Renault a těsně přišel o vítězství ve Formuli Renault 3.5, když jej o dva body předčil Michail Alešin.
Na dotaz novinářů Autosportu, co plánuje na příští rok, odpověděl, že hovořil s poradcem Red Bullu Helmutem Markem, ale zatím se nic nedozvěděl: "Hovořil jsem s ním po poslední jízdě, jenom abych ho informoval, jak to všechno šlo. A zeptal jsem se ho, jestli pro mě nemá nějakou novinu. Opravdu mi však řekl, že se nic zatím neobjevilo, takže není nic bližšího, co by mohlo být potvrzeno.
Bylo by příjemné něco vědět, ale opravdu to nemám pod kontrolou. Skutečnost, že byl ke mně upřímný a řekl mi, abych zkrátka nyní odjel domů a trochu si odpočinul, není tak špatná. Opravdu nemám o čem hovořit, co by se mohlo či nemohlo stát, takže nyní budu muset vyčkávat," odpověděl Ricciardo.
Ze svých rychlých časů v Abú Zabí si moc nedělal: "Kdybych byl o 1,2 sec rychlejší, zítra bych už měl smlouvu. Okruh se samozřejmě zlepšil. O kolik? To je těžko říct. Zlepšil se dokonce i po úterku, ve středu byl pro mě a pro všechny o hodně rychlejší.
Byla to legrace srovnávat má data se Sebastienem. Bylo to docela skvělé vidět, že jsem všude rychlejší - i když vím, že to nebylo férové srovnání."
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.