Sebastien Vettel řekl, že pouhý pocit toho, že by jezdil za jeden z tradičních týmů, ho v budoucnu nedokáže přimět ke změně týmu. Vettel navíc zdůraznil, že zůstává s Red Bullem i nadále.
Pro německý Bild se mistr světa F1 pro rok 2010 vyjádřil ohledně své budoucnosti, zvláště pak jestli by rád následoval kroky svého krajana, Michaela Schumachera.
„Michael mi řekl, že jezdit pro tradiční tým, jako třeba Mercedes nebo Ferrari, může být opravdu speciální zážitek. Obě tyto značky se v F1 prezentovali v minulosti, prezentují v současnosti a také budou v budoucnosti,“ píše Vettel.
„Každý jezdec sní o tom, že by jezdil za Ferrari nebo Mercedes. Ovšem, kdybych se měl do jedné z těchto stájí jednoho dne dostat, tak to bude záležet na mnoha faktorech. Vše by muselo zapadat do sebe. Pouhý mýtus nestačí.“
„Ale to je hudba daleké budoucnosti. Obhajovat titul budu s Red Bullem. Máme něco, co je v F1 velmi důležité pro úspěch: Správné lidi na správných místech.“
Dále Vettel popírá možnost, že by mohl eventuelně překonat Schumacherovi rekordy: „Teď už vím, jak těžké a stresující je, vyhrát titul. Michael to dokázal sedmkrát! Ale já nejsem ve formuli 1 od toho, abych překonával jeho rekordy. Nemůžeme porovnávat moji a jeho kariéru. On je legenda a já jsem teprve na startu.“
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.