Sebastien Vettel řekl, že pouhý pocit toho, že by jezdil za jeden z tradičních týmů, ho v budoucnu nedokáže přimět ke změně týmu. Vettel navíc zdůraznil, že zůstává s Red Bullem i nadále.
Pro německý Bild se mistr světa F1 pro rok 2010 vyjádřil ohledně své budoucnosti, zvláště pak jestli by rád následoval kroky svého krajana, Michaela Schumachera.
„Michael mi řekl, že jezdit pro tradiční tým, jako třeba Mercedes nebo Ferrari, může být opravdu speciální zážitek. Obě tyto značky se v F1 prezentovali v minulosti, prezentují v současnosti a také budou v budoucnosti,“ píše Vettel.
„Každý jezdec sní o tom, že by jezdil za Ferrari nebo Mercedes. Ovšem, kdybych se měl do jedné z těchto stájí jednoho dne dostat, tak to bude záležet na mnoha faktorech. Vše by muselo zapadat do sebe. Pouhý mýtus nestačí.“
„Ale to je hudba daleké budoucnosti. Obhajovat titul budu s Red Bullem. Máme něco, co je v F1 velmi důležité pro úspěch: Správné lidi na správných místech.“
Dále Vettel popírá možnost, že by mohl eventuelně překonat Schumacherovi rekordy: „Teď už vím, jak těžké a stresující je, vyhrát titul. Michael to dokázal sedmkrát! Ale já nejsem ve formuli 1 od toho, abych překonával jeho rekordy. Nemůžeme porovnávat moji a jeho kariéru. On je legenda a já jsem teprve na startu.“
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.