Vitantonio Liuzzi připustil, že jeho letošní výkony u týmu Force India, které uzavřel havárií s Michaelem Schumacherem v sobotu na okruhu Yas Marina, neodpovídaly jeho představám. I když tým získal jeho nejlepší umístění v poháru konstruktérů, tak Ital získal jen 26 bodů a skončil mezi jezdci až za svým týmovým kolegou.
Tonio Liuzzi debutoval s týmem Red Bull v roce 2005 ve Velké ceně San Marina. Hned na této VC získal první bod. Od té doby závodil dvě celé sezony pro Toro Rosso. V roce 2009 se ve Velké ceně Itálie poprvé objevil za volantem vozu Force India. „Celkově jsem na jednu stranu spokojený, ale s určitými věcmi zase tak spokojený nejsem. Jsem rád, protože se nám opravdu povedli některé závody, ale nespokojený jsem s tím, že jsme občas ztratili důležité body, které by nás jednoduše mohli posunout na šesté místo v poháru konstruktérů,“ řekl Ital v prohlášení po závodu v Abú Zabí.
„Žel jsme jednou měli problém s plynem a pak několik nepříjemností s převodovkami, takže jsme měli dost problémů, které nás připravili o možné dobré pozice. Jsem kvůli tomu trošku zklamaný, ale to je úskalí našeho sportu. Nikdy vám nic nevyjde na 100%. Tým pracoval opravdu tvrdě a měli jsme dobrou sezonu.“„Bylo fantastické, že jsem mohl po minulé sezoně dokončit i tuto jako závodní jezdec, takže si velice vážím úsilí každého v týmu. Force India odvedla výbornou práci a nakonec jsme byli sedmí mezi konstruktéry a můžeme na to být pyšní,“ zakončil Vitantonio Liuzzi.
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.