Vitantonio Liuzzi připustil, že jeho letošní výkony u týmu Force India, které uzavřel havárií s Michaelem Schumacherem v sobotu na okruhu Yas Marina, neodpovídaly jeho představám. I když tým získal jeho nejlepší umístění v poháru konstruktérů, tak Ital získal jen 26 bodů a skončil mezi jezdci až za svým týmovým kolegou.
Tonio Liuzzi debutoval s týmem Red Bull v roce 2005 ve Velké ceně San Marina. Hned na této VC získal první bod. Od té doby závodil dvě celé sezony pro Toro Rosso. V roce 2009 se ve Velké ceně Itálie poprvé objevil za volantem vozu Force India. „Celkově jsem na jednu stranu spokojený, ale s určitými věcmi zase tak spokojený nejsem. Jsem rád, protože se nám opravdu povedli některé závody, ale nespokojený jsem s tím, že jsme občas ztratili důležité body, které by nás jednoduše mohli posunout na šesté místo v poháru konstruktérů,“ řekl Ital v prohlášení po závodu v Abú Zabí.
„Žel jsme jednou měli problém s plynem a pak několik nepříjemností s převodovkami, takže jsme měli dost problémů, které nás připravili o možné dobré pozice. Jsem kvůli tomu trošku zklamaný, ale to je úskalí našeho sportu. Nikdy vám nic nevyjde na 100%. Tým pracoval opravdu tvrdě a měli jsme dobrou sezonu.“„Bylo fantastické, že jsem mohl po minulé sezoně dokončit i tuto jako závodní jezdec, takže si velice vážím úsilí každého v týmu. Force India odvedla výbornou práci a nakonec jsme byli sedmí mezi konstruktéry a můžeme na to být pyšní,“ zakončil Vitantonio Liuzzi.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.