Michael Schumacher se na budoucnost dívá optimisticky a v roce 2011 se chce vrátit na pódia. Comeback Schumachera doposud neprobíhá úplně podle představ 41letého pilota.
Místo toho, aby Schumacher bojoval o čelo tabulky jezdců, tak se musí dokonce sklonit i před svým týmovým kolegou ze stáje Mercedes, Nicem Rosbergem. Mladší z obou Němců, kteří za Mercedes jezdí, dokázal v dosavadním průběhu sezony získat skoro dvojnásobný počet bodů než jeho velezkušený týmový kolega Schumacher, do kterého u Mercedesu před sezonou vkládali velké naděje.
„Jezdím teď lépe než na začátku sezony. Nepotřebuji bezpodmínečně získat umístění na stupních vítězů, ale pochopitelně by to s jedním pódiem v kapse bylo mnohem lepší. Všichni v týmu se s optimismem díváme na sezonu následující,“ míní rekordman F1, který by chtěl v roce 2011 bojovat s Mercedesem na špici.
Schumacherův optimismus však nemusí nutně znamenat záruku úspěchu: „Se stavbou nového auta jsme začali dříve než ostatní týmy. To je naše nesporná výhoda. Neočekávejte však zázraky. Nemůžeme udělat dva kroky naráz. Jsme malý tým ve srovnání s těmi největšími. Máme tím pádem i menší kapacity.“
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.