Michael Schumacher se na budoucnost dívá optimisticky a v roce 2011 se chce vrátit na pódia. Comeback Schumachera doposud neprobíhá úplně podle představ 41letého pilota.
Místo toho, aby Schumacher bojoval o čelo tabulky jezdců, tak se musí dokonce sklonit i před svým týmovým kolegou ze stáje Mercedes, Nicem Rosbergem. Mladší z obou Němců, kteří za Mercedes jezdí, dokázal v dosavadním průběhu sezony získat skoro dvojnásobný počet bodů než jeho velezkušený týmový kolega Schumacher, do kterého u Mercedesu před sezonou vkládali velké naděje.
„Jezdím teď lépe než na začátku sezony. Nepotřebuji bezpodmínečně získat umístění na stupních vítězů, ale pochopitelně by to s jedním pódiem v kapse bylo mnohem lepší. Všichni v týmu se s optimismem díváme na sezonu následující,“ míní rekordman F1, který by chtěl v roce 2011 bojovat s Mercedesem na špici.
Schumacherův optimismus však nemusí nutně znamenat záruku úspěchu: „Se stavbou nového auta jsme začali dříve než ostatní týmy. To je naše nesporná výhoda. Neočekávejte však zázraky. Nemůžeme udělat dva kroky naráz. Jsme malý tým ve srovnání s těmi největšími. Máme tím pádem i menší kapacity.“
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.