Adrian Sutil miluje městské okruhy a také proto je před Velkou cenou Singapuru velmi dobře naladěný.
„Momentálně jsem v pořadí letošního šampionátu na desátém místě a v průměru získávám 3 body za každou Velkou cenu. S takovými výsledky mohu být spokojený,“ hodnotí své šance Sutil. „Už před současnou sezónou jsem měl z auta velmi dobrý pocit, ale bohužel jsme začínali s velmi nízkým bodovým ziskem. Kdyby mi v zimě někdo nabídl desáté místo, bral bych ho.“
Adrian Sutil ztrácí na Michaela Schumachera jediný bod a je si vědom toho, že pokud by pokořil tuto legendu, znamenalo by to pro něj obrovský úspěch. „Vím, že na víc než deváté místo, které drží Michael, nemůžu dosáhnout,“ pokračoval pilot z Lindfelsu. „Potřebujeme vytěžit maximum a dostat se před něho. Ostatní už jsou velmi daleko. Koncentruji se jen na tuto devátou příčku.“
Singapur je zajímavý i tím, že sice leží v jiném časovém pásmu než Evropa, piloti si zvykají na jiný časový režim. „Žijeme podle evropského času. Spát chodíme velmi pozdě, tak ve čtyři pět ráno, pak spíme do dvanácti nebo jedné hodiny a vydáme se na závodní trať. Je to legrační, protože organismus se automaticky adaptuje na nové prostředí a v devět už cítím, že je den. V Singapuru jsme proto o něco víc unaveni než v jiných závodech. Tyto podmínky jsou však stejné pro všechny.“
Výborné na tom je to, že si můžu zajít i na nějakou tu párty. Ve středu jsem to již zkusil, jindy samozřejmě ne. Ale aspoň můžu prozkoumat noční život, což se během víkendu nedá,“ říká Němec, který počítá i s dobrým umístěním: „Doufám, že budeme mít šanci získat několik bodů. V posledních dvou závodech jsem se do cíle nedostal, ale do třetice všeho dobrého.“
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.