Adrian Sutil miluje městské okruhy a také proto je před Velkou cenou Singapuru velmi dobře naladěný.
„Momentálně jsem v pořadí letošního šampionátu na desátém místě a v průměru získávám 3 body za každou Velkou cenu. S takovými výsledky mohu být spokojený,“ hodnotí své šance Sutil. „Už před současnou sezónou jsem měl z auta velmi dobrý pocit, ale bohužel jsme začínali s velmi nízkým bodovým ziskem. Kdyby mi v zimě někdo nabídl desáté místo, bral bych ho.“
Adrian Sutil ztrácí na Michaela Schumachera jediný bod a je si vědom toho, že pokud by pokořil tuto legendu, znamenalo by to pro něj obrovský úspěch. „Vím, že na víc než deváté místo, které drží Michael, nemůžu dosáhnout,“ pokračoval pilot z Lindfelsu. „Potřebujeme vytěžit maximum a dostat se před něho. Ostatní už jsou velmi daleko. Koncentruji se jen na tuto devátou příčku.“
Singapur je zajímavý i tím, že sice leží v jiném časovém pásmu než Evropa, piloti si zvykají na jiný časový režim. „Žijeme podle evropského času. Spát chodíme velmi pozdě, tak ve čtyři pět ráno, pak spíme do dvanácti nebo jedné hodiny a vydáme se na závodní trať. Je to legrační, protože organismus se automaticky adaptuje na nové prostředí a v devět už cítím, že je den. V Singapuru jsme proto o něco víc unaveni než v jiných závodech. Tyto podmínky jsou však stejné pro všechny.“
Výborné na tom je to, že si můžu zajít i na nějakou tu párty. Ve středu jsem to již zkusil, jindy samozřejmě ne. Ale aspoň můžu prozkoumat noční život, což se během víkendu nedá,“ říká Němec, který počítá i s dobrým umístěním: „Doufám, že budeme mít šanci získat několik bodů. V posledních dvou závodech jsem se do cíle nedostal, ale do třetice všeho dobrého.“
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.