Adrian Sutil miluje městské okruhy a také proto je před Velkou cenou Singapuru velmi dobře naladěný.
„Momentálně jsem v pořadí letošního šampionátu na desátém místě a v průměru získávám 3 body za každou Velkou cenu. S takovými výsledky mohu být spokojený,“ hodnotí své šance Sutil. „Už před současnou sezónou jsem měl z auta velmi dobrý pocit, ale bohužel jsme začínali s velmi nízkým bodovým ziskem. Kdyby mi v zimě někdo nabídl desáté místo, bral bych ho.“
Adrian Sutil ztrácí na Michaela Schumachera jediný bod a je si vědom toho, že pokud by pokořil tuto legendu, znamenalo by to pro něj obrovský úspěch. „Vím, že na víc než deváté místo, které drží Michael, nemůžu dosáhnout,“ pokračoval pilot z Lindfelsu. „Potřebujeme vytěžit maximum a dostat se před něho. Ostatní už jsou velmi daleko. Koncentruji se jen na tuto devátou příčku.“
Singapur je zajímavý i tím, že sice leží v jiném časovém pásmu než Evropa, piloti si zvykají na jiný časový režim. „Žijeme podle evropského času. Spát chodíme velmi pozdě, tak ve čtyři pět ráno, pak spíme do dvanácti nebo jedné hodiny a vydáme se na závodní trať. Je to legrační, protože organismus se automaticky adaptuje na nové prostředí a v devět už cítím, že je den. V Singapuru jsme proto o něco víc unaveni než v jiných závodech. Tyto podmínky jsou však stejné pro všechny.“
Výborné na tom je to, že si můžu zajít i na nějakou tu párty. Ve středu jsem to již zkusil, jindy samozřejmě ne. Ale aspoň můžu prozkoumat noční život, což se během víkendu nedá,“ říká Němec, který počítá i s dobrým umístěním: „Doufám, že budeme mít šanci získat několik bodů. V posledních dvou závodech jsem se do cíle nedostal, ale do třetice všeho dobrého.“
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.