„Je to hudba budoucnosti, Vettel je až do roku 2013 Red Bullu, ale jakmile bude volný, pokusím se ho pro McLaren získat,“ prohlásil Martin Whitmarsh.
Byl to právě Martin Whitmarsh, šéf týmu z Wokingu, který prostřednictvím německého periodika Sport Bild, uvedl, že má enormní zájem o služby mladého pilota Red Bullu. Vysvětlil, že jednoho dne vyprší jeho smlouva s dosavadním zaměstnavatelem a pak nastane vhodný okamžik, nabídnout mu kontrakt s McLarenem.
Martin Whitmarsh, také uvedl, že Vettel, byl v jejich hledáčku již mnohem dříve, a to v období, kdy hledali adekvátní náhradu za Fernanda Alonsa. Byl to právě Red Bull, který tehdy zasáhl a do britského týmu ho neuvolnil.
„S jeho přijetím do týmu to myslím naprosto upřímně. Sebastian je jedním z velkých a nadějných talentů, které ve formuli 1 jsou, chtěli jsme ho získat. Za současné situace je to, ale dost obtížné, ne-li nemožné dostat ho pod nějakou smlouvu,“ uvedl Whitmarsh.
Nadějí na novou šanci je až konec roku 2012, v té době vyprší jeho smlouva s Red Bullem: „Pokud bude pokračovat v růstu pořád stejným tempem, na konci období, kdy vyprší jeho smlouva, se ho pokusím znovu oslovit“.
Rok 2013 je ještě daleko, ale myšlenka na „dream team“, složený z Lewise Hamiltona a Sebastiana Vettela, vyvolává již teď mrazení….
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.