Situace nové stáje není nijak vynikající nejen po stránce výsledkové, ale ani po stránce finanční. Vedení týmu neprozradilo, kolik do provozu investuje samotný Virgin Richarda Bransona, ale nyní musí hospodařit už s rozpočtem čítajícím 150% původního plánu.
Stáj Virgin byla první, která navrhla svůj monopost F1 jen prostřednictvím počítačových simulací, bez testů v aerodynamickém tunelu. Právě tyto úspory měly zajistit konkurenceschopnost i při rozpočtu do 30 milionů USD.
Šéf a spoluvlastník týmu založeného miliardářem Bransonem John Booth nechce prozradit, kolik procent rozpočtu kryje světově známá značka.
V loňském roce se Virgin výborně prezentoval jako sponzor mistrovské stáje Brawn GP, navíc za málo peněz. „Taková možnost se ale pro letošní rok už nenabízela,“ uvedl Booth v reakci na otázku, zda by nebyla pro Virgin lepší spolupráce s nějakým předním týmem.
Bransonova filozofie je ale jiná, vždy se snaží podporovat mladé projekty, navíc s novými přístupy a metodami, jedná se o přístup ne nepodobný Red Bull Dietricha Mateschitze.
„Snažíme se o jiný přístup a Richard si toho cení, když vstoupil Red Bull do F1, peněz bylo všude hodně, nebyla krize, jako při našem debutu.“
Booth potvrdil, že vazba na značku Virgin je pevná a dlouhodobá a věří, že se výsledky brzy dostaví.
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Fanoušci Franca Colapinta vyzvali FIA a Formuli 1, aby odsoudily nenávistné útoky vůči jezdci Alpine. Po incidentu s Oscarem Piastrim v Rakousku čelil Colapinto urážkám i výhrůžkám smrtí.
Tým Williams zažil v Rakousku těžký den, když oba jeho vozy nedokončily závod. Dvojité odstoupení podtrhlo pokračující technické i výkonnostní problémy, které stáj v letošní sezóně trápí.
Lando Norris stáhl náskok týmového kolegy Oscara Piastriho na pouhých 15 bodů. Tím dál potvrzuje svou formu a zajišťuje McLarenu napínavý interní boj o titul.
Ferrari skončilo na Velké ceně Rakouska s Charlesem Leclercem třetí a Lewisem Hamiltonem čtvrtý, přičemž Hamilton během závodu zpochybňoval týmovou strategii. Zástupce šéfa Ferrari Jerome d'Ambrosio však ujistil, že zvolený přístup byl optimální.
Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Rakouska jen stroze komentoval výkon Yukiho Tsunody. Jeho zdrženlivé vyjádření naznačuje, že důvěra v japonského jezdce v týmu slábne.
Po nevydařené domácí Velké ceně Red Bullu Helmut Marko uvedl, že letošní titul s Maxem Verstappenem je velmi nepravděpodobný. Zůstává však otázkou, jak vážné problémy tým skutečně má.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, se v Rakousku objevil při slavnostním ceremoniálu, kde předával Prezidentskou medaili vítězi závodu Landu Norrisovi. Tento čestný úkol mu byl svěřen na pozvání prezidenta FIA Mohammeda Ben Sulayema.