Situace nové stáje není nijak vynikající nejen po stránce výsledkové, ale ani po stránce finanční. Vedení týmu neprozradilo, kolik do provozu investuje samotný Virgin Richarda Bransona, ale nyní musí hospodařit už s rozpočtem čítajícím 150% původního plánu.
Stáj Virgin byla první, která navrhla svůj monopost F1 jen prostřednictvím počítačových simulací, bez testů v aerodynamickém tunelu. Právě tyto úspory měly zajistit konkurenceschopnost i při rozpočtu do 30 milionů USD.
Šéf a spoluvlastník týmu založeného miliardářem Bransonem John Booth nechce prozradit, kolik procent rozpočtu kryje světově známá značka.
V loňském roce se Virgin výborně prezentoval jako sponzor mistrovské stáje Brawn GP, navíc za málo peněz. „Taková možnost se ale pro letošní rok už nenabízela,“ uvedl Booth v reakci na otázku, zda by nebyla pro Virgin lepší spolupráce s nějakým předním týmem.
Bransonova filozofie je ale jiná, vždy se snaží podporovat mladé projekty, navíc s novými přístupy a metodami, jedná se o přístup ne nepodobný Red Bull Dietricha Mateschitze.
„Snažíme se o jiný přístup a Richard si toho cení, když vstoupil Red Bull do F1, peněz bylo všude hodně, nebyla krize, jako při našem debutu.“
Booth potvrdil, že vazba na značku Virgin je pevná a dlouhodobá a věří, že se výsledky brzy dostaví.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce