Sebastian Vettel během Velké ceny Maďarska opět ztratil nervy. Dle svého šéfa Christiana Hornera musí zůstat pozitivní a emoce držet více na uzdě.
Vettela rozzuřil trest, který dostal za nedodržení maximální vzdálenosti za safety-carem. Není divu - tou dobou byl nejrychlejším mužem závodu a po projetí boxy přišel nejen o vedení, ale po výborném výkonu Fernanda Alonsa i o druhé místo. Navíc dlouhou dobu jezdil nalepený na jeho difuzoru bez sebemenší šance ho na klikatém Hungaroringu předjet.
Hulákal do rádia, při dojezdu do boxu div že neporazil tabuli označující místo, kde má stát, kysele se tvářil i na pódiu a během slavnostního ceremoniálu se pořád vyptával na důvody svého trestu.
Že se rozčiloval více než hodně i před komisaři, potvrdil v rozhovoru pro idnes.cz český zástupce FIA Radovan Novák, který se v Maďarsku podílel na jeho potrestání: "Pane, ten řval jak Viktorka u splavu. Ne, že se hodně rozčiloval. ... Že byl nasr...? A kdo by nebyl. Navíc ho porazil týmový kolega Webber. Já mu přitom fandím, je to můj oblíbenec, ale tady musel být potrestán."
Vettel (vlevo) měl k vítězství dobře nakročeno, připravil se o něj však vlastní chybou
Horner poté dle Crash.net zdůraznil, že jeho svěřenec bude muset lépe kontrolovat své emoce a že se sám bude snažit jej trochu směrovat: "Musíme jej přimět myslet pozitivně, protože byl po závodu očividně frustrovaný. To vše je součásti procesu učení. Zbývá sedm závodů, získal v tomto závodě [na Hungaroringu] ve srovnání se svými soupeři spoustu bodů, jednalo se o skvělý týmový výsledek."
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.