Bridgestone oznámil, jaké směsi svých pneumatik přiveze na další tři závody, které budou následovat po Velké ceně Turecka.
Týmy byly informovány o tom, s jakými pneumatikami mohou počítat při Velké ceně Kanady, Evropy a Velké Británie. Na všechna tato místa přiveze Bridgestone směsi, které se od sebe liší o dva stupně tvrdosti.
Měkčí z nich (option) bude po stranách pneumatiky označena proužkem zelené barvy, čímž pneumatikářská firma odkazuje na ekologickou kampaň FIA "Make Cars Green." V Montrealu a ve Valencii takto bude označena superměkká směs, v Británii měkká.
Směsi, které zatím Bridgestone potvrdil pro letošní sezónu
Šéf vývoje sportovních pneumatik Bridgestonu Hirohide Hamašima vysvětluje důvody pro výběr těchto směsí: "Velká cena Kanady a Evropy se bude konat na městských okruzích, kde je vzhledem ke kluzkému povrchu tratí důležitá přilnavost. Protože se na nich pravidelně nezávodí, budou se i tyto směsi zdát v pátky velmi tvrdé. V den závodu se okruhy zlepší a jejich pogumování zajistí vysokou přilnavost super-měkké směsi ve srovnání s větší trvanlivostí střední směs, což by měla být dobrá kombinace.
Silverstone byl v kalendáři vždy velmi náročným podnikem, nová úprava trati to ještě ztíží. Nová rovinka zvýší průměrnou rychlost. Jsou tam místa, kde se prudce akceleruje i brzdí. Budeme tam velmi pečlivě sledovat teplotu a opotřebení pneumatik. Očekáváme, že se budou drolit, i tvrdá směs, ale věříme, že měkká a tvrdá směs nabídne vzrušující závody."
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.