McLaren potvrdil, že po vyjádření FIA upřesňujícím výklad pravidel ohledně změny světlé výšky, nebudou monopost MP4-25 pro tyto účely v Číně nikterak upravovat, jak původně avizoval Martin Whitmarsh v Austrálii.
"Věděli jsme o mírně odlišném přístupu, o kterém jsme si však nemysleli, že by mohl být legální, ale něco jsme v tom podnikali. FIA však nyní podala čerstvý výklad a stanovila tomu jiné meze. My na to reagujeme, což znamená, že budeme muset změnit některé věci, na kterých pracujeme," říká šéf inženýrů McLarenu Paddy Lowe.
"Neovlivní to konkurenceschopnost našeho auta, protože jsme se s realizací takového systému zpozdili. Nevíme, co kdo dělá nebo kdo závodí s něčím, co ovlivňuje světlou výšku. Máme ale jisté náznaky toho, že ostatní ve vývoji takového systému byli pokročilejší."
McLaren tedy přiznává, že se věnoval vývoji systému zavěšení, který by ve světle, jež vrhla FIA v Malajsii, kde zakázala jakékoliv předprogramování změny v zavěšení, nebyl legální: "Pracovali jsme na systému, jehož vývoj jsme nyní pozastavili." Systém zavěšení MP4-25 se tedy v Číně nezmění, McLaren představí pouze několik aerodynamických vylepšení.
FIA vydala v Malajsii prohlášení, které zakazuje týmům udělat mezi kvalifikací a závodem cokoliv, co by mělo vliv na změnu světlé výšky vozu - ani kdyby to způsoboval systém, který by nevyžadoval žádný zásah ze strany týmu. To mohou provést mechanici pouze během zastávky v boxech (tedy ani na startovním roštu), tak jak to zřejmě dělá Ferrari díky svému mechanickému systému.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.