McLaren potvrdil, že po vyjádření FIA upřesňujícím výklad pravidel ohledně změny světlé výšky, nebudou monopost MP4-25 pro tyto účely v Číně nikterak upravovat, jak původně avizoval Martin Whitmarsh v Austrálii.
"Věděli jsme o mírně odlišném přístupu, o kterém jsme si však nemysleli, že by mohl být legální, ale něco jsme v tom podnikali. FIA však nyní podala čerstvý výklad a stanovila tomu jiné meze. My na to reagujeme, což znamená, že budeme muset změnit některé věci, na kterých pracujeme," říká šéf inženýrů McLarenu Paddy Lowe.
"Neovlivní to konkurenceschopnost našeho auta, protože jsme se s realizací takového systému zpozdili. Nevíme, co kdo dělá nebo kdo závodí s něčím, co ovlivňuje světlou výšku. Máme ale jisté náznaky toho, že ostatní ve vývoji takového systému byli pokročilejší."
McLaren tedy přiznává, že se věnoval vývoji systému zavěšení, který by ve světle, jež vrhla FIA v Malajsii, kde zakázala jakékoliv předprogramování změny v zavěšení, nebyl legální: "Pracovali jsme na systému, jehož vývoj jsme nyní pozastavili." Systém zavěšení MP4-25 se tedy v Číně nezmění, McLaren představí pouze několik aerodynamických vylepšení.
FIA vydala v Malajsii prohlášení, které zakazuje týmům udělat mezi kvalifikací a závodem cokoliv, co by mělo vliv na změnu světlé výšky vozu - ani kdyby to způsoboval systém, který by nevyžadoval žádný zásah ze strany týmu. To mohou provést mechanici pouze během zastávky v boxech (tedy ani na startovním roštu), tak jak to zřejmě dělá Ferrari díky svému mechanickému systému.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.