Vítěze včerejšího závodu Jensona Buttona již delší dobu někteří vyzdvihují za jeho jemný styl řízení a ohleduplnost k pneumatikám. Ve včerejší Velká ceně Austrálie mu tato schopnost pomohla k vítězství.
Jako první totiž obul suché pneumatiky, a to měkkou směs. Když jsem viděl, jak kosí trávu podél trati, proorává štěrkové zóny a v rádiu Red Bullu zaslechl, že do 10 minut má znovu pršet, začal jsem na něj hlasitě nadávat a zlomil nad ním hůl. Po závodě ostatně přiznal, že po vyjetí z boxů a výletů mimo trať svého rozhodnutí litoval.
Jenže risk mu na rozdíl od předpovědi některých meteorologům vyšel. A já se mu musím omluvit. Zahřál pneumatiky, dokázal se o ně celou dobu vzorně starat tak, že ke konci závodu zajížděl rychlejší časy než jeho nejbližší pronásledovatelé - Kubica, Massa a Alonso, kteří jeli také pouze na jednu zastávku.
Buttonův, ale i Kubicův výkon, ocenil i šéf Bridgestonu Hirohide Hamašima: "Odvedl skvělou práci v tom, jak se po 52 kol až do svého působivého vítězství staral o své měkké pneumatiky. Robert Kubica odjel dlouhý stint, předvedl také dobrou práci s pneumtikami, což mu vyneslo druhé místo.
Viděli jsme i zajímavý souboj mezi jednozastávkovou strategií Ferrari a dvouzastávkovou strategií Lewise Hamiltona. Jsme spokojeni s výkonností našich pneumatik do přechodných podmínek, které piloti využili na startu. S těžkými vozy na osychající trati prokazovaly dobrou výkonnost.
Díky dobré práci s pneumatikami mohly vydržet velmi dlouho a vynikly tak schopnosti pilotů v péči o ně. Opotřebení měkčí směsi bylo menší, než bychom viděli na zcela suché trati, kvůli toho byly také časy na kolo docela pomalé. Tvrdá směs, kterou použil Barrichello, podávala také dobrou výkonnost, takže jsme spokojeni."
Bridgestone pro letošní rok upravil kvůli novým předpisům složení svých směsí, které nyní vydrží mnohem více než loni. O té tvrdší někteří zainteresovaní dokonce prohlásili, že by v Austrálii vydržela vzdálenost tří závodů.
            Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.