Sobotní ráno při testech formule 1 v Barceloně zastihlo v týmu Virgin Racing Richarda Branson, otce obchodní značky i samotného týmu, který se spolu s Lotusem připojil k loni startujícím týmům.
Richard Branson se dnes objevil poprvé v boxech týmu. Přestože má vůz dětské nemoci a mnoho zatím jeho piloti nenajezdili, miliardář je spokojen.
„Nastupujeme do sportu se stejnými podmínkami, jako mají týmy se zkušenostmi dlouhými i 40 let, ale tohle máme ve Virgin rádi. Chceme výzvu, milujeme ji a těžkostí se nebojíme."
Branson vyzdvihl konstruktéry nového monopostu, neboť postavili za 6 měsíců auto z nuly, funguje a vypadá krásně. Navíc s rozpočtem kolem 40 milionů liber, což má dokázat ostatním stájím, že je možné užívat radosti a nadšení z F1 za rozumnou cenu.
Při rozhovoru s autosport.com nešlo přejít negativní stanovisko Ferrari k novým týmům a Branson přiznal, že ho názory Maranella mrzí.
„Je smutné slyšet tohle od Ferrari. F1 potřebuje nové týmy. Dosáhli toho, že nemáme žádné výhody navíc. Oni měli léta, aby dostali vozy do aktuální formy, my proti tomu minimum času. Ale nestěžujeme si, za rok dva budeme v jiné pozici."
Proč skončila spolupráce s Brawn GP? Branson miluje úspěšné projekty, které nastartuje, nebaví ho vypisovat tučné šeky úspěšným subjektům a být jen jejich součástí.
„Vzrušující je mít značku Virgin na startu F1."
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce