Podle Sebastiena Vettela je příliš brzy na to, abychom o monopostu Ferrari F10 mohli prohlásit, že je nejrychlejší ze všech letošních vozů.
Tvrdí to i poté, co se Ferrari předvedlo ve Valencie a zvláště na konci testů v Jerezu ve velmi dobrém světle. Podle mladého Němce si budou auta Red Bullu, Ferrari, McLarenu a Mercedesu na počátku sezóny startující v Bahrajnu ve výkonu podobné.
"Ferrari vypadá docela silně. Ale všechny týmy své vozy vylepšují, čekají nás ještě zajímavé věci. Na hodnocení toho, jak je kdo opravdu silný, je stále ještě velmi brzy," říká Vettel.
Činit definitivní závěry je samozřejmě předčasné, nějaké náznaky formy jednotlivých týmů už lze přeci jen vyčíst. Včera jsme se tomu věnovali: zde. Připojuji další krátké útržky z médií.
Buttonovi se při testech zdál Mercedes W01 trochu nervózní a při brzdění se mu blokovala kola. Německý Bild am Sonntag dává nejvyšší známky Ferrari, za ním je podle nich Red Bull, pak McLaren, Mercedes a Force India. "Na nás bych si vsadil," prohlásil sebevědomě Sutil. Rychlá kola zajížděl také BMW Sauber, Renault či Williams.
Red Bull při testech v Jerezu
Na Petera Saubera udělalo velmi dobrý dojem Toro Rosso se svým novým vozem STR5 (zveřejnil Blick). "Myslím, že budeme mezi 8. - 12., popř. mezi 8. - 15. místem," odhaduje jeho pilot Jaime Alguersuari ve španělských novinách AS. Za nejsilnější týmy považuje Ferrari, Red Bull a McLaren - v tomto uvedeném pořadí. "Myslím, že jsme na úrovni Renaultu a Sauberu. Nevíme, s jakým množstvím paliva jezdil Mercedes - někdy se zdálo, že ztrácejí tři či čtyři vteřiny, někdy byli naopak nejrychlejší," dodal mladý Španěl.
Německý specialista Auto Motor und Sport napsal, že startovní pole před sezónou vypadá tak vyrovnaně, jako ještě nikdy. "Ani po třetím či čtvrtém testu nebudeme mít jasného favorita," píšou.
Michael Schumacher hájící barvy Mercedesu klade na poslední test velký důraz: "Barcelona bude důležitým testem pro všechny a poskytne nám bližší informace o výkonnosti našich aut."
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.