Bridgestone, dvorní dodavatel pneumatik pro týmy F1, oznámil, jaké specifikace svých slicků přiveze k prvním třem závodům. Podle pravidla, které platí již od roku 2007, musí při suchém závodě jezdec použít obě sady nominovaných pneumatik.
Bridgestone bude i letos připravovat čtyři typy slicků: Hard (tvrdé), Medium (střední), Soft (měkké) a Super Soft (super měkké). Měkčí ze dvou zvolených směsí na závodní víkend bude i nadále označena zeleným proužkem a bude se pro ní používat názvu Option. Tvrdší bude i nadále nazývána jako Prime.„Strategie ohledně pneumatik bude v roce 2010 hodně důležitá, už se nebude tankovat, což byl říve bylo hlavním faktorem, který rozhodoval o zastávce v boxech,“ řekl Hirohide Hamashima, ředitel Bridgestone pro motorsport.„Pro letošek jsme upravili všechny naše suché směsy, protože auta budou těžší a stinty, které budou jezdci absolvovat, budou zřejmě delší. Udělali jsme také drobné změny, aby se pneumatiky dříve zahřály.“Pneumatiky, které budou použity v prvních třech závodech sezony:Bahrain: Medium & Super SoftAustrálie: Hard & SoftMalajsie: Hard & Soft
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.