Pedro de la Rosa věří, že se mu během sezony, kterou stráví společně s týmem Sauber, podaří vylepšit zatím ne příliš úspěšnou bilanci zisku bodů v závodech F1. Španěl by chtěl pravidelně sbírat body.
De la Rosa absolvoval poslední závod v roce 2006, kdy ve druhé půlce sezony vystřídal v McLarenu Juana Pabla Montoyu. Teď by chtěl být černým koněm sezony: „Úkol je jasný: Získávat body. Pochopitelně, že budu zklamaný, když budeme v pozici, ze které nebudeme moct útočit na body. Musíme ale počkat, na jaké úrovni budeme jezdit. Věřím, že mohu být mnohem lepší, než si lidé myslí.“„Teď jsou před námi čtyři týdny testů, ve kterých musíme najít správnou rychlost.“ I přes to, že se Pedro přesunul z jednoho z největších týmů do mnohem menší stáje, věří, že bývalé BMW bude moci být konkurenceschopné i v budoucnu. „Továrnou jsem nadšen. Líbí se mi také aerodynamický tunel. Tunel, který jsem zde viděl, to bylo opravdu něco. Je to fantastické umělecké dílo a dobrý nástroj pro inženýry, aby odvedli skvělou práci,“ říká Pedro de la Rosa.
Pedro de la Rosa při předsezonních testech McLarenu v roce 2006
(v pozadí Gary Paffett)
Pedro také dodává, že jednal s několika dalšími týmy o postu závodního jezdce. Nakonec byl rád, že se dohodl právě se Sauberem. „Víte, myslím, že nejdůležitější věcí pro závodního jezdec je, cítit se jako závodní jezdec. Fakt, že jsem zase zpět, znamená, že se můžu zase cítit jako závodní jezdec. Zase budu moci závodit s ostatními jezdci a zase budu moci cítit, jak se mnou prohání adrenalin. Toto je na motorsportu prostě skvělé. To Vám také dovoluje závodit a je to důvod, proč jsem rád, že jsem zpět v týmu jako právě BMW Sauber,“ uzavřel Španěl.
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.
Oscar Piastri pokračuje ve svém návratu do boje o šampionát a v Kataru si zajistil pole position pro sprintový závod před Georgem Russellem.
Zak Brown promluvil o kontroverzním rozhodnutí z Las Vegas a nastínil, že i FIA měla k uloženému trestu určité výhrady. Šéf McLarenu přitom naznačil, že situace byla složitější, než by se na první pohled zdálo.
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na Velkou cenu Kataru, když těsně porazil týmového kolegu Landa Norrise. McLaren tak naznačil, že v Kataru může očekávat další těsný souboj svých jezdců.