Pedro de la Rosa věří, že se mu během sezony, kterou stráví společně s týmem Sauber, podaří vylepšit zatím ne příliš úspěšnou bilanci zisku bodů v závodech F1. Španěl by chtěl pravidelně sbírat body.
De la Rosa absolvoval poslední závod v roce 2006, kdy ve druhé půlce sezony vystřídal v McLarenu Juana Pabla Montoyu. Teď by chtěl být černým koněm sezony: „Úkol je jasný: Získávat body. Pochopitelně, že budu zklamaný, když budeme v pozici, ze které nebudeme moct útočit na body. Musíme ale počkat, na jaké úrovni budeme jezdit. Věřím, že mohu být mnohem lepší, než si lidé myslí.“„Teď jsou před námi čtyři týdny testů, ve kterých musíme najít správnou rychlost.“ I přes to, že se Pedro přesunul z jednoho z největších týmů do mnohem menší stáje, věří, že bývalé BMW bude moci být konkurenceschopné i v budoucnu. „Továrnou jsem nadšen. Líbí se mi také aerodynamický tunel. Tunel, který jsem zde viděl, to bylo opravdu něco. Je to fantastické umělecké dílo a dobrý nástroj pro inženýry, aby odvedli skvělou práci,“ říká Pedro de la Rosa.
Pedro de la Rosa při předsezonních testech McLarenu v roce 2006
(v pozadí Gary Paffett)
Pedro také dodává, že jednal s několika dalšími týmy o postu závodního jezdce. Nakonec byl rád, že se dohodl právě se Sauberem. „Víte, myslím, že nejdůležitější věcí pro závodního jezdec je, cítit se jako závodní jezdec. Fakt, že jsem zase zpět, znamená, že se můžu zase cítit jako závodní jezdec. Zase budu moci závodit s ostatními jezdci a zase budu moci cítit, jak se mnou prohání adrenalin. Toto je na motorsportu prostě skvělé. To Vám také dovoluje závodit a je to důvod, proč jsem rád, že jsem zpět v týmu jako právě BMW Sauber,“ uzavřel Španěl.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.
George Russell potvrdil, že prodloužení smlouvy s Mercedesem pro rok 2026 je jen otázkou času. Po týdnech spekulací tak naznačil, že jeho budoucnost u týmu je prakticky jistá.
Alex Albon se dopustil technického omylu ohledně F1 vozu, na což ho veřejně upozornil šéf týmu James Vowles. Ten situaci pojal s nadsázkou, ale připomněl důležitost přesného porozumění vozu i u zkušených jezdců.
Fernando Alonso dojel v Maďarsku pátý po překvapivě silném výkonu, ale netuší, odkud se zlepšení Aston Martinu vzalo. Tým zatím nemá jasné vysvětlení, čím si formu na Hungaroringu zasloužil.
Red Bull vyzdvihl Maxe Verstappena za to, že během Velké ceny Maďarska donutil Lewise Hamiltona vyjet mimo trať. Verstappenova agresivní jízda ukázala jeho neústupný tlak na soupeře.
Šéf McLarenu Zak Brown přivítal jmenování Laurenta Mekiese do čela Red Bull Racing a vyzdvihl jeho zkušenosti a schopnosti vést tým. Podle něj taková změna posílí konkurenci, která prospívá celé Formuli 1.