Během sezony 2009 zaznamenal Sebastian Vettel hned několik nepříjemností s motory Renault. Několikrát se stalo, že ho motor zradil přímo na trati. Přesto mladý Němec v roce 2010 neočekává opakování těchto problémů.
„Je pravdou, že jsme během sezony měli nějaké problémy s motory. Vím ale, že se na to Renault podíval, aby zjistil příčiny. Od té doby jsme do konce sezony nezaznamenali žádné další nepříjemnosti. Nesmíme zapomínat, že i když všichni předpovídali, že dostaneme penalizaci za výměnu motoru, nakonec se tak nestalo a s motory jsme vystačili,“ připomíná fakta Sebastien.„Sice na tom nikdo nebyl tak špatně jako my, ale neztratili jsme naši pozici a mohli se soustředit na boj o titul. Přes zimu jsme tvrdě pracovali. V oblasti motoru nebyla všechna odpovědnost pouze na technicích Renaultu ve Viry, nýbrž i naši lidé se snažili zjistit, co se během sezony stalo špatně. Pokoušíme se tak předcházet tomu, aby se stejný problém opakoval,“ rozebírá situaci Vettel.
Podle 22letého Němce bylo partnerství s Renaultem nejlepší možnou variantou pro Red Bull a sezonu 2010: „V Renaultu máme jednoho z nejsilnějších partnerů na poli motorů. Velmi důležitá bude letos spotřeba a tu má Renault nejlepší ze všech. Jsem si jistý, že vůz bude konkurenceschopný. Takže před startem sezony vidím pouze pozitiva,“ zakončuje pozitivně sympatický Němec.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.