Během sezony 2009 zaznamenal Sebastian Vettel hned několik nepříjemností s motory Renault. Několikrát se stalo, že ho motor zradil přímo na trati. Přesto mladý Němec v roce 2010 neočekává opakování těchto problémů.
„Je pravdou, že jsme během sezony měli nějaké problémy s motory. Vím ale, že se na to Renault podíval, aby zjistil příčiny. Od té doby jsme do konce sezony nezaznamenali žádné další nepříjemnosti. Nesmíme zapomínat, že i když všichni předpovídali, že dostaneme penalizaci za výměnu motoru, nakonec se tak nestalo a s motory jsme vystačili,“ připomíná fakta Sebastien.„Sice na tom nikdo nebyl tak špatně jako my, ale neztratili jsme naši pozici a mohli se soustředit na boj o titul. Přes zimu jsme tvrdě pracovali. V oblasti motoru nebyla všechna odpovědnost pouze na technicích Renaultu ve Viry, nýbrž i naši lidé se snažili zjistit, co se během sezony stalo špatně. Pokoušíme se tak předcházet tomu, aby se stejný problém opakoval,“ rozebírá situaci Vettel.
Podle 22letého Němce bylo partnerství s Renaultem nejlepší možnou variantou pro Red Bull a sezonu 2010: „V Renaultu máme jednoho z nejsilnějších partnerů na poli motorů. Velmi důležitá bude letos spotřeba a tu má Renault nejlepší ze všech. Jsem si jistý, že vůz bude konkurenceschopný. Takže před startem sezony vidím pouze pozitiva,“ zakončuje pozitivně sympatický Němec.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.