Šéf okruhu Sakhir Martin Whitaker by rád přivítal na svém okruhu týmy ještě před začátkem letošní sezóny, která bude zahájena právě v Bahrajnu 14. března.
V minulosti velice oblíbená trať na předsezónní testy, se díky snaze o snižování nákladů ve formuli 1, stala jednou z věcí, na kterých začaly týmy šetřit. Klimatické podmínky, které na rozdíl od tratí v Evropě, byly mnohem blíže skutečným podmínkám při závodech, nalákaly nejeden majetný tým. V loňském roce zde testovaly týmy BMW, Toyota a Ferrari. Ty se však musely vypořádat se dvěma dny trvající písečnou bouří. „V současnosti probíhají jednání a jsem si jistý, že by některé týmy testování v Bahrajnu uvítaly,“ řekl šéf okruhu Sakhir Martin Whitaker pro deník Gulf Daily News. „Testování mimo Evropu je nyní v rámci snižování nákladů v F1 zakázané. Ale jestli týmy, které sem chtějí přijet, dostanou povolení od svých soupeřů, jsme připraveni je zde přivítat.“„Je ještě příliš brzy na to, tvrdit to s jistotou. Mnohé z týmů ještě ani nejsou připraveny představit nové vozy. Jsme si přesto jisti, že k nám jeden nebo dva týmy na předsezónní testy dorazí,“ dodal Whitaker.
Harmonogram předsezónních testů 1. - 3. února ve Valencii Circuito Ricardo Tormo 10. - 13. února v Jerezu Circuito Permanente de Jerez 17. - 20. února v Jerezu Circuito Permanente de Jerez 25. - 28. února v Barceloně Circuit de Catalunya
Juan Pablo Montoya věří, že Max Verstappen jednoho dne usedne do Ferrari, ale nejprve pravděpodobně zamíří do Mercedesu a cesta k italskému týmu potrvá nejméně pět let.
Lando Norris zajel nejlepší čas v úvodním tréninku na Grand Prix Ázerbájdžánu. Jeho týmový kolega a rival v boji o titul, Oscar Piastri, musel kvůli problémům s motorem část tréninku vynechat.
Podle zdrojů z paddocku míří Isack Hadjar na postup do Red Bullu v roce 2026. Nadcházející tři závody jsou klíčové pro Yukiho Tsunodu, který nevylučuje návrat k týmu Racing Bulls.
Fernando Alonso říká, že během své dlouhé kariéry ve Formuli 1 zažil jak chvíle štěstí, tak i smůly, a celkově se podle něj tyto momenty vyrovnaly. Otevřeně ale přiznává, že nejvíc ho stále tíží fakt, že na další vítězství v závodě Grand Prix čeká už velmi dlouho.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.