Šéf okruhu Sakhir Martin Whitaker by rád přivítal na svém okruhu týmy ještě před začátkem letošní sezóny, která bude zahájena právě v Bahrajnu 14. března.
V minulosti velice oblíbená trať na předsezónní testy, se díky snaze o snižování nákladů ve formuli 1, stala jednou z věcí, na kterých začaly týmy šetřit. Klimatické podmínky, které na rozdíl od tratí v Evropě, byly mnohem blíže skutečným podmínkám při závodech, nalákaly nejeden majetný tým. V loňském roce zde testovaly týmy BMW, Toyota a Ferrari. Ty se však musely vypořádat se dvěma dny trvající písečnou bouří. „V současnosti probíhají jednání a jsem si jistý, že by některé týmy testování v Bahrajnu uvítaly,“ řekl šéf okruhu Sakhir Martin Whitaker pro deník Gulf Daily News. „Testování mimo Evropu je nyní v rámci snižování nákladů v F1 zakázané. Ale jestli týmy, které sem chtějí přijet, dostanou povolení od svých soupeřů, jsme připraveni je zde přivítat.“„Je ještě příliš brzy na to, tvrdit to s jistotou. Mnohé z týmů ještě ani nejsou připraveny představit nové vozy. Jsme si přesto jisti, že k nám jeden nebo dva týmy na předsezónní testy dorazí,“ dodal Whitaker.
Harmonogram předsezónních testů 1. - 3. února ve Valencii Circuito Ricardo Tormo 10. - 13. února v Jerezu Circuito Permanente de Jerez 17. - 20. února v Jerezu Circuito Permanente de Jerez 25. - 28. února v Barceloně Circuit de Catalunya
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.