Nemožno vylúčiť, že tím Renault predá svoju továreň v Enstone solídnemu záujemcovi. V posledných dňoch sa v tejto súvislosti hovorilo o subjektoch Prodrive a Mangrove Group.
Hoci spočiatku sa zdalo, že obe spoločnosti navzájom spolupracujú, opak je pravdou. V skutočnosti proti sebe súperia a pokúšajú sa o individuálne prevzatie továrne i o zisk právomocí v tíme zatiaľ ešte vlastnenom Renaultom.
Mangrove Group je kapitálová skupina sídliaca v Luxemburgu, známa aj pod názvom Genii. Vedie ju Gerard Lopez, človek zainteresovaný aj do záležitostí manažérskej spoločnosti Gravity, ktorá má na starosti dohody s niekoľkými talentovanými pretekármi. Do jej portfólia patrí aj v Holandsku narodený Ho-Pin Tung v súčasnosti jazdiaci s čínskou licenciou. Práve preto, že Mangrove Group je jedným z vážnych záujemcov o prevzatie továrne Renaultu, prípadne dokonca celého tímu, dostal Ho Pin Tung šancu za Francúzov testovať. Všetko potvrdil Číňanov manažér Bert Winkler.
"Nachádzame sa v zaujímavom časovom období. Ak skupina Mangrove Group tím naozaj podporí, tak potom budúcnosť Ho-Pin Tunga vo Formule 1 môže byť reálna. Veľa vecí však ešte nie je dotiahnutých do konca. Verme, že hodená minca pristane na tej správnej strane," zafilozofoval si na záver Tungov manažér.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.