Nemožno vylúčiť, že tím Renault predá svoju továreň v Enstone solídnemu záujemcovi. V posledných dňoch sa v tejto súvislosti hovorilo o subjektoch Prodrive a Mangrove Group.
Hoci spočiatku sa zdalo, že obe spoločnosti navzájom spolupracujú, opak je pravdou. V skutočnosti proti sebe súperia a pokúšajú sa o individuálne prevzatie továrne i o zisk právomocí v tíme zatiaľ ešte vlastnenom Renaultom.
Mangrove Group je kapitálová skupina sídliaca v Luxemburgu, známa aj pod názvom Genii. Vedie ju Gerard Lopez, človek zainteresovaný aj do záležitostí manažérskej spoločnosti Gravity, ktorá má na starosti dohody s niekoľkými talentovanými pretekármi. Do jej portfólia patrí aj v Holandsku narodený Ho-Pin Tung v súčasnosti jazdiaci s čínskou licenciou. Práve preto, že Mangrove Group je jedným z vážnych záujemcov o prevzatie továrne Renaultu, prípadne dokonca celého tímu, dostal Ho Pin Tung šancu za Francúzov testovať. Všetko potvrdil Číňanov manažér Bert Winkler.
"Nachádzame sa v zaujímavom časovom období. Ak skupina Mangrove Group tím naozaj podporí, tak potom budúcnosť Ho-Pin Tunga vo Formule 1 môže byť reálna. Veľa vecí však ešte nie je dotiahnutých do konca. Verme, že hodená minca pristane na tej správnej strane," zafilozofoval si na záver Tungov manažér.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.