Nemožno vylúčiť, že tím Renault predá svoju továreň v Enstone solídnemu záujemcovi. V posledných dňoch sa v tejto súvislosti hovorilo o subjektoch Prodrive a Mangrove Group.
Hoci spočiatku sa zdalo, že obe spoločnosti navzájom spolupracujú, opak je pravdou. V skutočnosti proti sebe súperia a pokúšajú sa o individuálne prevzatie továrne i o zisk právomocí v tíme zatiaľ ešte vlastnenom Renaultom.
Mangrove Group je kapitálová skupina sídliaca v Luxemburgu, známa aj pod názvom Genii. Vedie ju Gerard Lopez, človek zainteresovaný aj do záležitostí manažérskej spoločnosti Gravity, ktorá má na starosti dohody s niekoľkými talentovanými pretekármi. Do jej portfólia patrí aj v Holandsku narodený Ho-Pin Tung v súčasnosti jazdiaci s čínskou licenciou. Práve preto, že Mangrove Group je jedným z vážnych záujemcov o prevzatie továrne Renaultu, prípadne dokonca celého tímu, dostal Ho Pin Tung šancu za Francúzov testovať. Všetko potvrdil Číňanov manažér Bert Winkler.
"Nachádzame sa v zaujímavom časovom období. Ak skupina Mangrove Group tím naozaj podporí, tak potom budúcnosť Ho-Pin Tunga vo Formule 1 môže byť reálna. Veľa vecí však ešte nie je dotiahnutých do konca. Verme, že hodená minca pristane na tej správnej strane," zafilozofoval si na záver Tungov manažér.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.