Stáj Toyota závodila v mistrovství světa F1 osm let, její piloti dojeli třináctkrát pro umístění na pódiu a třikrát startovali z pole position. Japonská společnost ve středu oznámila, že v F1 končí. Přinášíme vám přehled dění od jejího vstupu.
Působení Toyoty v F1:
2000 - 30. června Toyota potvrdila, že v roce 2002 vstoupí do mistrovství světa F1, postavila vlastní motor i šasi. V srpnu pak oznámila, že jedním z pilotů bude Fin Mika Salo.
2001 - program nezačal dobře, Salo v březnu rozbil testovací vůz TF101. Koncem dubna opouští tým technický ředitel Andre de Cortanze, v květnu přichází nový šéfdesignér, Rakušan Gustav Brunner. Intenzivní testování pokračuje na celkem jedenácti okruzích. 17. prosince představuje tým vůz TF102, svou první závodní formuli.
2002 - do prvního závodu vyjíždějí piloti Mika Salo z Finska a Skot Allan McNish z 14. a 16. místa startovního roštu. Velkou cenu Austrálie dokončilo jen osm vozů, Salo dojel šestý a získal pro stáj premiérový bod (podle tehdejšího bodování). Další pak přidal v Grand Prix Brazílie, ale tím bodový příděl skončil. Tým už neměl zájem o Sala ani McNishe a angažoval nové piloty - Cristiana da Mattu z Brazílie a Francouze Oliviera Panise.
2003 - Da Matta a Panis zaznamenali 16 bodů a tým obsadil osmé místo v Poháru konstruktérů. Francouz Panis skončil pátý ve Velké ceně Německa, do GP USA se kvalifikoval jako třetí.
2004 - novým technickým ředitelem se stal Mike Gascoyne, kterého Japonci získali za velké peníze z Renaultu. Uprostřed sezony byl propuštěn Da Matta, na místo závodního pilota byl povýšen Ital Riccardo Zonta. Tým znovu skončil osmý v Poháru konstruktérů. Sezonu poznamenala aféra, v níž FIA vyšetřovala tým za držení technických údajů stáje Ferrari.
2005 - novými piloty se stali Ital Jarno Trulli a Němec Ralf Schumacher. Tým měl nový vůz z dílny Mika Gascoyna. Trulli dojel druhý v Malajsii a Brazílii a po pěti závodech byl největším soupeřem Fernanda Alonsa v boji o titul mistra světa, ale ve zbývajících Velkých cenách získal už jen sedmnáct bodů. Toyota skončila čtvrtá v Poháru konstruktérů.
2006 - Trulli a Schumacher zaznamenali dohromady jen třicet bodů, tým obsadil šesté místo. Na začátku sezony opustil stáj Gascoyne kvůli neshodám ohledně vývoje.
2007 - nejhorší sezona stáje v F1. Tým získal jen třináct bodů. Gascoyna nahradil Pascal Vasselon. Na konci roku odešel Schumacher, přichází šampion GP2 Timo Glock.
2008 - páté místo v Poháru konstruktérů. Trulli dojel pro umístění na pódiu v GP Francie, Glock na Hungaroringu.
2009 - vedení se nijak netajilo tím, že tým potřebuje velmi dobrý výsledek, aby obhájil své setrvání v prestižním seriálu. Přestože ale nový vůz byl díky dvojitému difuzoru jedním z těch, které udávaly tempo na začátku sezony, postupně výhodu ztrácel a bojoval už jen o zbytkové body. V prvních čtyřech závodech byli Glock nebo Trulli třikrát na pódiu, v dalším průběhu sezony se to podařilo už jen jednou. Ve své poslední sezoně v F1 obsadila Toyota páté místo v Poháru konstruktérů.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.