Giancarlo Fisichella připouští, že je naštvaný z toho, jak se vyvrbil jeho přestup do Ferrari, když ani v Brazílii nedokázal dojet na bodech.
Ital si zajistil svůj vysněný přestup do Scuderie po výborném výkonu s monopostem Force India ve Spa, když zároveň Ferrari již ztrácelo trpělivost se svým testovacím pilotem Lucou Badoerem, který byl za svou výkonnost s F60 velmi kritizovaný, protože patřil k nejpomalejším pilotům.
Fisichella měl zpočátku problémy s přizpůsobením se novému okolí a řízení monopostu. Trápil se i v Brazílii, kde byl nucen opustit svůj vůz na konci pitlane. V kvalifikaci dostal smyk a zhasl mu motor, v závodu se musel vyhnout roztočenému Kovalainenovi, což mu zhatilo šance na body.
I když jeho rychlost v určitých fázích závodu nebyla špatná, nedostatek přilnavosti na sjeté měkčí sadě pneumatik (jako jediný jel na jednu zastávku, což super-měkká směs holt nevydržela) mu neumožnil více, než 10 místo - a to ještě spousta soupeřů před ním vypadla kvůli kolizím či selhání techniky.
"Samozřejmě, že můj závod byl znehodnocen již postavením v zadních řadách," říká Fisichella. "Pak došlo k incidentu s Kovalainenem, který se přede mnou roztočil, čímž mě vytlačil na trávu a zhatil můj záměr o předjetí několika vozů v úvodním kole."
"Zvolili jsme jednozastávkovou strategii, což byl dobrý tah, ale v závěru závodu se měkčí pneumatiky začaly drolit a já jsem nebyl schopen jezdit tak rychle jako ti přede mnou, dokonce jsem přišel o pozici. KERS navíc nefungoval vždy, ale nárazově," uvedl ke svému závodu Říman.
Jak je tedy spokojen po přestupu z Force Indie do Maranella? "Když přihlédnu k tomu, co jsem s Ferrari zatím zažil, nechci tajit to, že jsem naštvaný, protože ani jeden víkend nevyšel podle plánu. Nyní pojedeme do Abú Zabí, což je nové místo pro všechny. Udělám vše, co bude v mých silách, abychom získali zpět třetí místo [v Poháru konstruktérů], které nám v Brazílii uteklo."
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.