EVROPA - NEJRYCHLEJŠÍ KOLA ZÁVODU: Přestože nejrychlejším vozem na trati bylo Ferrari s Felipem Massou za volantem, zvítězil McLaren díky rozhodující mokré části závodu.
Nejrychlejší kola padala kolem poloviny závodu, kdy byla trať suchá a blížilo se tankování nejrychlejších pilotů. Vůbec nejlepší čas nakonec zůstal Felipemu Massovi, který držel vedení až do konce závodu, kdy jej na mokru předjel Fernando Alonso s McLarenem.
Dlouho držel nejrychejší kolo Lewis Hamilton s McLarenem. Ten ke svým nejlepším časům využil volnou trať, kterou před sebou měl při stíhací jízdě po nevydařeném úvodu závodu. Možná vůbec nejrychejším dnes byl Kimi Räikkönen, na suchu v každém případě. Než se však dostal k závěrečnému slovu, vyřadila jej ze závodu technika a v tabulce nejrychlejších kol mů zůstalo čtvrté místo.
Není pochyb o tom, že Williams má za sebou zatím nejlepší závod sezóny a je velká škoda, že Nico Rosberg havaroval v prvním kole. Byl by nepochybně vyrovnaným soupeřem Alexe Wurze, dnes vyhlásitelného za "best of the rest". V nejrychlejších kolech překonal oba Red Bully, avšak v cíli byl o sekundu dříve Mark Webber, přestože podle nejrychlejších časů byl až za Coulthardem.
I přes oba vozy na bodech je domácí závod zklamáním pro BMW, hlavně kvůli vzájemné nehodě obou pilotů mnichovské automobilky v první zatáčce. Ani nejrychlejší kola však nenaznačují konkurenceschopnost z předchozích závodů, možná protože vozy nebyly po nejedné kolizi zcela v pořádku.
Nejrychlejší kola Velké ceny Evropy 2007: 1. Felipe Massa - Ferrari - 1:32.853 (34) 2. Fernando Alonso - McLaren - 1:33.231 (35) 3. Lewis Hamilton - McLaren - 1:33.401 (29) 4. Kimi Räikkönen - Ferrari - 1:33.904 (32) 5. Alexander Wurz - Williams - 1:34.235 (33) 6. David Coulthard - Red Bull - 1:34.316 (48) 7. Nick Heidfeld - BMW - 1:34.354 (49) 8. Mark Webber - Red Bull - 1:34.449 (29) 9. Robert Kubica - BMW - 1:34.451 (49) 10. Jarno Trulli - Toyota - 1:34.496 (29) 11. Heikki Kovalainen - Renault - 1:34.603 (48) 12. Giancarlo Fisichella - Renault - 1:34.893 (48) 13. Anthony Davidson - Super Aguri - 1:35.282 (46) 14. Rubens Barrichello - Honda - 1:35.632 (37) 15. Ralf Schumacher - Toyota - 1:36.195 (18) 16. Takuma Sato - Super Aguri - 1:37.401 (18) 17. Markus Winkelhock - Spyker - 1:42.783 (13) 18. Jenson Button - Honda - 2:20.041 (2) 19. Adrian Sutil - Spyker - 2:25.798 (2) 20. Nico Rosberg - Williams - 2:50.950 (2) 21. Scott Speed - Toro Rosso - 3:01.900 (2) 22. Vitantonio Liuzzi - Toro Rosso - 3:22.300 (2)
Jenson Button prošel během své kariéry ve Formuli 1 mnoha výzvami, a zatímco v roce 2007 závodil za Hondu, jeho šance na úspěch byly minimální.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?