Bývalý mistr světa v závodech Formule 1 z roku 2009 Jenson Button bude hlavní poradce týmu Williams. S britskou stájí se dohodl na víceleté spolupráci. Button v roce 2000 v kokpitu Williamsu debutoval ve Formuli 1. Jediný titul získal v roce 2009 jako jezdec týmu Brawn.
„Jsem nadšený, že jsem opět podepsal kontrakt s Williamsem. Je před námi hodně tvrdé práce, ale jsem přesvědčen o tom, že tento fantastický tým čeká světlá budoucnost. Již se nemohu dočkat, až si vyhrnu rukávy a pustím se do práce," uvedl podle německé sportovní agentury DPA jednačtyřicetiletý Brit.
Jenson Alexander Lyons Button se narodil 19. ledna 1980 v městečku Frome ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska, jeho přezdívka je Jense. Svou první Grand Prix vyhrál 6. srpna 2006 v Maďarsku, po 113 závodech. Jedná se o syna bývalého rallycrossového jezdce Johna Buttona (v Anglii známý jako takzvaný Colorado beetle Volkswagen se svou garáží Autoconti Tuning v Trowbridge ve Wiltshire). Jeho nejlepším výsledkem byl titul vicemistra v šampionátech Embassy/RAC-MSA Britského rallycrossu a TEAC/LLydden rallycross v roce 1976. Jensonovi rodiče jsou rozvedení a Jenson má tři starší sestry.
Button byl zasnoubený s Louise Griffithsovou, známou ze show Fame Academy. Jejich soužití skončilo v dubnu 2005 a jeho vztah s přítelkyní Davida Coultharda se stal výživným pro bulvár. Roku 2014 se oženil s modelkou Jessicou Michibatovou. Jako mnoho jezdců Formule 1 má Button trvalé bydliště v Monaku, ale také domy v Anglii a Bahrajnu. Jeho hobby jsou horská kola a surfování. Je také náruživým fanouškem fotbalového klubu Bristol City.
Jenson začal s motokárami v osmi letech poté, co mu jeho otec koupil první motokáru a začal famózně. Vyhrál totiž všech 34 závodů v šampionátu Britských motokár třídy kadet a samozřejmě získal titul. Dále zaznamenal tři triumfy v šampionátu Britských Open motokár. Roku 1997 se stal nejmladším jezdcem, který vyhrál šampionát Evropské Super A a též zvítězil v Memorial Cupu Ayrtona Senny. Tyto výsledky ho rovnou poslaly do závodních aut.
V osmnácti letech okusil Jenson šampionát Britské Formule Ford s týmem Haywood Racing. Díky devíti vítězstvím si zajistil titul. Button také triumfoval ve Formuli Ford Festival v Brands Hatch. Zvítězil tenkrát před pozdějším vítězem 500 mil Indianapolis Danem Wheldonem. Na konci roku 1998 vyhrál výroční McLaren Autosport BRDC Young Driver Award. Jeho ocenění také obsahovalo test ve voze McLaren Formule 1.
Button vstoupil do Formule 3 v roce 1999 s týmem Promatecme. V první sezóně hned třikrát vyhrál s skončil tak sezónu jako nejlepší nováček. Celkově byl v šampionátu třetí za Marcem Hynesem a Lucianem Burtim. Jako pátý skončil v Marlboro Masters a v Grand Prix Macau dojel druhý (0,035 sekundy za vítězem Darrenem Manningem).
Ve Formuli 1 jezdil od roku 2000 za týmy Williams (2000), Benetton (2001), Renault (2002), BAR (2003 – 2005), Honda (2006 – 2008), Brawn GP (2009) a McLaren (2010 – 2017).
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.
Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětlil, že za problémy při zastávkách v boxech v Bahrajnu mohl vadný kabelový svazek v boxovém vybavení. Ten způsobil poruchu semaforu, což tým připravilo o cenné sekundy.
Max Verstappen vyjádřil zklamání nad výkonem Red Bullu ve Velké ceně Bahrajnu, kde skončil na šesté pozici, a přiznal, že tým aktuálně nemá na boj o titul. Kvůli technickým problémům a špatnému tempu auta se objevily spekulace o možné změně týmu na konci sezóny.