Bývalý mistr světa v závodech Formule 1 z roku 2009 Jenson Button bude hlavní poradce týmu Williams. S britskou stájí se dohodl na víceleté spolupráci. Button v roce 2000 v kokpitu Williamsu debutoval ve Formuli 1. Jediný titul získal v roce 2009 jako jezdec týmu Brawn.
„Jsem nadšený, že jsem opět podepsal kontrakt s Williamsem. Je před námi hodně tvrdé práce, ale jsem přesvědčen o tom, že tento fantastický tým čeká světlá budoucnost. Již se nemohu dočkat, až si vyhrnu rukávy a pustím se do práce," uvedl podle německé sportovní agentury DPA jednačtyřicetiletý Brit.
Jenson Alexander Lyons Button se narodil 19. ledna 1980 v městečku Frome ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska, jeho přezdívka je Jense. Svou první Grand Prix vyhrál 6. srpna 2006 v Maďarsku, po 113 závodech. Jedná se o syna bývalého rallycrossového jezdce Johna Buttona (v Anglii známý jako takzvaný Colorado beetle Volkswagen se svou garáží Autoconti Tuning v Trowbridge ve Wiltshire). Jeho nejlepším výsledkem byl titul vicemistra v šampionátech Embassy/RAC-MSA Britského rallycrossu a TEAC/LLydden rallycross v roce 1976. Jensonovi rodiče jsou rozvedení a Jenson má tři starší sestry.
Button byl zasnoubený s Louise Griffithsovou, známou ze show Fame Academy. Jejich soužití skončilo v dubnu 2005 a jeho vztah s přítelkyní Davida Coultharda se stal výživným pro bulvár. Roku 2014 se oženil s modelkou Jessicou Michibatovou. Jako mnoho jezdců Formule 1 má Button trvalé bydliště v Monaku, ale také domy v Anglii a Bahrajnu. Jeho hobby jsou horská kola a surfování. Je také náruživým fanouškem fotbalového klubu Bristol City.
Jenson začal s motokárami v osmi letech poté, co mu jeho otec koupil první motokáru a začal famózně. Vyhrál totiž všech 34 závodů v šampionátu Britských motokár třídy kadet a samozřejmě získal titul. Dále zaznamenal tři triumfy v šampionátu Britských Open motokár. Roku 1997 se stal nejmladším jezdcem, který vyhrál šampionát Evropské Super A a též zvítězil v Memorial Cupu Ayrtona Senny. Tyto výsledky ho rovnou poslaly do závodních aut.
V osmnácti letech okusil Jenson šampionát Britské Formule Ford s týmem Haywood Racing. Díky devíti vítězstvím si zajistil titul. Button také triumfoval ve Formuli Ford Festival v Brands Hatch. Zvítězil tenkrát před pozdějším vítězem 500 mil Indianapolis Danem Wheldonem. Na konci roku 1998 vyhrál výroční McLaren Autosport BRDC Young Driver Award. Jeho ocenění také obsahovalo test ve voze McLaren Formule 1.
Button vstoupil do Formule 3 v roce 1999 s týmem Promatecme. V první sezóně hned třikrát vyhrál s skončil tak sezónu jako nejlepší nováček. Celkově byl v šampionátu třetí za Marcem Hynesem a Lucianem Burtim. Jako pátý skončil v Marlboro Masters a v Grand Prix Macau dojel druhý (0,035 sekundy za vítězem Darrenem Manningem).
Ve Formuli 1 jezdil od roku 2000 za týmy Williams (2000), Benetton (2001), Renault (2002), BAR (2003 – 2005), Honda (2006 – 2008), Brawn GP (2009) a McLaren (2010 – 2017).
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.