 
            Bridgestone dnes dokončil svou 14. sezónu (1997 - 2010) ve Formuli 1 v roli dodavatele pneumatik. Připomeňme si pár zajímavých údajů z jejich historie.
Počet vítězství v závodech dle výrobců pneumatik:1. Goodyear 368 vítězství (1965 – 1998)2. Bridgestone 175 vítězství (1998 – 2010)3. Michelin 102 vítězství (1978 – 1984, 2001 – 2006)4. Dunlop 83 vítězství (1958 – 1970)5. Firestone* 49 vítězství (1950 – 1960, 1966 – 1972)6. Pirelli 42 vítězství (1950 – 1957, 1985 – 1991)7. Continental 10 vítězství (1954 – 1958)7. Englebert 10 vítězství (1952 – 1958)
* Vítězství Firestonu v letech 1950 - 1960 byla všechna dosažena v závodech Indianapolis 500, které byly v té době součástí světového šampionátu.
Počet vítězství v šampionátu pilotů:1. Goodyear 25 vítězství2. Bridgestone 11 vítězství3. Dunlop 8 vítězství4. Michelin 5 vítězství4. Pirelli 5 vítězství6. Firestone 3 vítězství7. Continental 2 vítězství7. Englebert 2 vítězství
Vítězství v Poháru konstruktérů:1. Goodyear 26 vítězství2. Bridgestone 11 vítězství3. Dunlop 9 vítězství4. Michelin 4 vítězství5. Firestone 3 vítězství6. Continental 0 vítězství6. Englebert 0 vítězství6. Pirelli 0 vítězství
Počet závodů, kterých se Bridgestone zúčastnil: 242Počet kvalifikačních vítězství na pneumatikách Bridgestone: 168Počet nejrychlejších kol zajetých na pneumatikách Bridgestone: 170
Michael Schumacher získal pro Bridgestone nejvíce vítězství v závodě (58), v kvalifikaci (48), nejrychlejších kol (42) a bodů (915).
Rubens Barrichello odjel nejvyšší počet závodů na pneumatikách Bridgestone: 221.
Bridgestone za 14 let svého působení v F1 vyrobil celkem 700 000 pneumatik.
Nezbývá, než japonskému dodavateli obutí poděkovat za léta kvalitně odváděné práce. S týmy příkladně spolupracovat, snažil se maximálně splňovat jejich požadavky vzhledem ke konstrukci vozů a zavěšení, správně volil směsi i konstrukci, čímž ze své strany přispěl velkým dílem k bezpečnému závodění!
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.