Na okruzích jako Marina Bay je startovní postavení nesmírně důležité. Proto u Ferrari mohou proklínat technické potíže, kvůli kterým se Vettel bude dívat na záda svých soupeřů z pořádné dálky.
První část kvalifikace byla ze špičky pojata spíše vlažně, ovšem záhy nebe nad Marina Bay velice rychle zčernalo pro Sebastiana Vettela. V průběhu svého rychlého kola si stěžoval na potíže s předním stabilizátorem a při průjezdu zatáčkami bylo zřejmé, že čtyřnásobný mistr světa má problémy - vždy se mu zvedalo vnitřní přední kolo. Jenže když konečně Vettel zamířil do boxů, bylo to necelých šest minut před koncem a na opravu nezbýval čas. Sebastian také půldruhé minuty před závěrem Q1 stáhl rukavice a mohl dumat o tom, jak se z posledního místa dostat rychle kupředu.
První část vyhrál Daniel Ricciardo časem 1:44,255 a pro Vettela může být ještě větším zklamáním, že na druhém místě se objevil jeho týmový kolega Räikkönen (1:44,964). Mercedesy potvrdily, že je v Singapuru čeká těžká práce - Hamilton byl průběžně čtvrtý, Rosberg až osmý.
Do Q2 nepostoupili: Nasr, Palmer, Magnussen, Ocon, Wehrlein, Vettel
Q2 - 15 minutŠpička si zajistila dobré výchozí časy na postup do Q3, tentokrát Mercedes zcela ovládl patnáctiminutový úsek - Rosberg: 1:43,020 a Hamilton 1:43,471. Red Bully zkusily alternativní strategii a oba piloti vyrazili do prostřední části na superměkké směsi. Dosáhli dostatečně rychlé časy, takže pro nedělní start oproti první desítce získali jistou výhodu.
Zatímco první pětice už ke druhém pokusu nenastoupila, včetně Ericssona, který objektivně zhodnotil své možnosti a další snahu dobrovolně ukončil, na poslední chvíli vyrazily na trať oba Williamsy, McLareny a Haasy. Jediný, kdo se ale dokázal protáhnout do elitní desítky, byl Alonso, který měl velké štěstí, že následné problémy se staly až za ním. Grosjean totiž na konci druhé DRS zóny nezvládl svůj vůz, dostal se do smyku a zádí narazil do bariéry. Zavlály žluté vlajky, pod kterými se Pérez dostal před Massu, což zavánělo nedovoleným manévrem, ale do konce kvalifikace nebyl Mexičan nijak vyšetřován. Problém také postihl Buttona, který musel po přepnutí do úsporného módu svůj vůz odstavit, i když měl velice slibně rozjeté rychlé kolo.
Do Q3 nepostoupili: Massa, Bottas, Button, Gutiérrez, Grosjean, Ericsson.
Q3 - 12 minut:Než se bariéra po Grosjeanově nárazu dala do pořádku, uteklo zhruba deset minut, poté se piloti vydali na trať k boji o skutečné pozice. Hülkenbergovův čas 1:44,954 byl měřítkem jen krátce, protože Rosberg zajel fantastický výkon 1:42,584 a konkurence se mu dívala za zadní křídlo s velkým odstupem. Druhý Hamilton ztrácel přes 7 desetin, Räikkönen vteřinu a Red Bully, které měly Mercedes nejvíc ohrožovat, dokonce o více než vteřinu (Ricciardo: 1:43,741, Verstappen: 1:43,843)..
Jediný Daniil Kvjat první polovinu Q3 vynechal a soustředil se plně na jediné rychlé kolo, Mercedesy už své maximum nepřekonaly. O to tvrdší útok podnikly oba Red Bully a Ricciardo nejspíš svou šanci v prvním sektoru propásl díky nedostatečně zahřátým pneumatikám. Poslední sektor projel absolutně nejrycheji, ale i tak ztrácel na Rosberga půl vteřiny. Jedinou radostí mohlo být pro Australana postavení v první řadě.
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.
Lando Norris opět ukázal skvělou formu během napínavé kvalifikace na okruhu Interlagos. Britský jezdec naznačil, že v boji o titul mistra světa bude i nadále patřit mezi hlavní favority.
Oscar Piastri havaroval za mokrých podmínek na Interlagosu, což mu výrazně zkomplikovalo boj o titul a zvětšilo náskok jeho týmového kolegy v průběžném pořadí šampionátu.
Gabriel Bortoleto havaroval během brazilského sprintu a jeho vůz utrpěl vážná poškození. Pilot byl preventivně odeslán do lékařského centra .
Lando Norris v Brazílii zvládl napínavý sprint s bravurou, když odolal dravému útoku Kimiho Antonelliho a dojel si pro vítězství. Zatímco Brit potvrdil své mistrovské ambice, jeho největší soupeř v boji o titul Oscar Piastri skončil po nehodě mimo hru a způsobil přerušení závodu červenými vlajkami.
Lídr šampionátu Lando Norris odstartoval víkend v São Paulu ve velkém stylu, když si na legendárním okruhu Interlagos zajistil pole position pro sobotní sprint.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.