TOYOTA - REVIEW; Oba jezdci japonského týmu jsou dnes se svými výsledky spokojeni. Kobayashi poprvé ohmatává monopost na suchu a zjišťuje, jak na tom ve skutečnosti je.
Jarno Trulli, 6.Bylo to velmi obtížné, protože bylo extrémně náročné bojovat v takovém horku; časy na kolo byly velmi vyrovnané na to, jak je okruh dlouhý. Cítil jsem, že v každé části jsem na tom dobře a jsem rád za to, že jsem skončil šestý. Je zábavné bojovat vepředu na startovním roštu, takže tohle pro mě byl opět příjemný zážitek. Samozřejmě, že vždy chcete být na ještě lepší pozici, než jste, nicméně o víkendu zatím odvádíme dobrou práci a být v nejlepší šestce si zasluhujeme. Auto vypadá silně a vypadá velmi dobře na závod, takže se těším na pořádný boj.
Kamui Kobayashi, 12.Doufal jsem, že se dostanu do nejlepší desítky, ale je to můj první závod ve formuli jedna na suchu, a na to jsem si musel zvyknout. Třetí trénink proběhl dobře a auto se chová skvěle. Kvalifikace nebyla jednoduchá, ale na konci mi chyběla desetina k postupu mezi nejlepších deset, takže si myslím, že moje první suchá kvalifikace nebyla špatná. Snažím se zaměřit na můj výkon v závodě po celý víkend, takže si na zítřek celkem věřím. Budu se snažit ze sebe dostat to nejlepší a doufám, že budu schopný bojovat o body.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.