TOYOTA - REVIEW; Oba jezdci japonského týmu jsou dnes se svými výsledky spokojeni. Kobayashi poprvé ohmatává monopost na suchu a zjišťuje, jak na tom ve skutečnosti je.
Jarno Trulli, 6.Bylo to velmi obtížné, protože bylo extrémně náročné bojovat v takovém horku; časy na kolo byly velmi vyrovnané na to, jak je okruh dlouhý. Cítil jsem, že v každé části jsem na tom dobře a jsem rád za to, že jsem skončil šestý. Je zábavné bojovat vepředu na startovním roštu, takže tohle pro mě byl opět příjemný zážitek. Samozřejmě, že vždy chcete být na ještě lepší pozici, než jste, nicméně o víkendu zatím odvádíme dobrou práci a být v nejlepší šestce si zasluhujeme. Auto vypadá silně a vypadá velmi dobře na závod, takže se těším na pořádný boj.
Kamui Kobayashi, 12.Doufal jsem, že se dostanu do nejlepší desítky, ale je to můj první závod ve formuli jedna na suchu, a na to jsem si musel zvyknout. Třetí trénink proběhl dobře a auto se chová skvěle. Kvalifikace nebyla jednoduchá, ale na konci mi chyběla desetina k postupu mezi nejlepších deset, takže si myslím, že moje první suchá kvalifikace nebyla špatná. Snažím se zaměřit na můj výkon v závodě po celý víkend, takže si na zítřek celkem věřím. Budu se snažit ze sebe dostat to nejlepší a doufám, že budu schopný bojovat o body.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.