Odborný poradce stáje Red Bull dr. Helmut Marko, bývalý pilot F1, jehož kariéru přerušilo těžké zranění oka, nepotvrdil prognózy, že s ohledem na pozdní rozhodnutí o dodávkách motorů tým bude muset omezit testovací program. Označil je dokonce za nepravdivé.
Jak nyní vypadá spolupráce s Renaultem?dr. Marko: Získáme od Renaultu motory stejné úrovně, jaké bude mít tovární tým. Švýcar Mario Illien a jeho společnost Ilmor se budou podílet na jejich vývoji. Pro něj je to zakázka od Renaultu ve Viry-Châtillon. Naše motory ponesou jméno TAG-Heuer.
Jste rád, že ta hra na schovávanou je u konce?dr. Marko: Jsem hlavně rád, že se Renault konečně rozhodl převzít Lotus a zůstane ve Formuli 1.
Zvládne Red Bull účast na prvním zimním testu, který proběhne 22. února příštího roku? Nebo bude potřebovat víc času?dr. Marko: I když se musíme vypořádat s dvouměsíčním zpožděním, zvládneme to. V Barceloně chybět nebudeme.
Dostala stáj Toro Rosso zelenou pro její dohodu na dodávky motorů Ferrari?dr. Marko: Samozřejmě. Bylo to jasné, jen jsme museli počkat na vyřešení dalších náležitostí.
Dojde k nějakým změnám v jezdeckých sestavách?dr. Marko: Ne. Už dříve jsme potvrdili pro rok 2016 všechny čtyři piloty. Ricciardo a Kvjat budou u Red Bullu, Verstappen a Sainz jr. v Toro Rosso.
Na jak dlouho jste uzavřeli nový kontrakt s Renaultem?dr. Marko: Jde o jednoletou smlouvu. Pak budeme doufat, že získáme alternativní motor. Ale pokud se bude Renault v roce 2016 dobře vyvvíjet, můžeme zažádat o prodloužení smlouvy.
Jste ohledně sezóny 2016 optimistický? Bude lepší než ta právě ukončená?dr. Marko: První navržené koncepty Renaultu vypadají dobře. Nyní je musíme vyzkoušet a uvést do praxe, abychom zjistili, jak moc se liší od teorie. Otázkou zůstává, jak rychle se nám to podaří.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.