Italský zkušený závodník je proslulý svým důrazem na rodinný život. Trulli v rozhovoru přiznal, že se bojí létání, koupil si Hummera, i když mu ho ostatní rozmlouvali, a na rande by vzal jedině svou ženu.
Kdo je vysněnou osobou, se kterou bys chtěl mít rande?Moje žena!
Který film tě naposledy rozbrečel?Těch bylo tolik! Nerad se dívám na romantické filmy, radši sleduju akci. Kriminálky…a tak
Z čeho máš strach?Trochu z létání, mám pocit, že když jednou zavřou dveře, jsi mrtvola a když je znovu otevřou, přežil jsi.
Jakou knihu jsi naposledy přečetl?Dala mi ji moje žena… už to chvíli bude.
Jak rád odpočíváš?Sportovat, být s rodinou a být mimo Evropu, protože když jsem v Evropě, lidi mi pořád volají, takže jsem rád v Miami.
Ideální odpočinek? Podle Trulliho jednoznačně čas strávený s rodinou.
Barvil sis – nebo nabarvil by sis - někdy vlasy?Ne a neplánuji to.
Pět věcí, které nesnášíš?Hady, chození pozdě, nespravedlnost, křik a pepř ve svém jídle.
Máš nějaká tetování nebo piercingy? Žádné.
Co o tobě učitelé psali do školních záznamů? Že jsem tam pořád byl, ale ne kvůli učení se!
Kdo byli tví dětští hrdinové?Niki Lauda.
Máš nějakou špatnou zálibu?Mám až moc rád hračičky.
Sbíráš něco?Jsem zapálený do všeho možného. Mám například pár starých jukeboxů.
Po čem z domova se ti nejvíc stýská, když jsi na cestách? Po domově se mi nestýská, protože vím, že budu brzy zpátky.
Jaká byla tvoje nejhorší koupě?Spousta lidí si myslí, že byla špatná, ale já to mám rád – Hummer.
"Spousta lidí mi ho rozmlouvala, ale já mám svého Hummera rád."
Jakou máš rád kávu?Nepiju kávu.
Jak vypadá ideální nezávodní nedělní dopoledne? Vstát brzy, trochu si zatrénovat a pak jít domů sledovat nějaké sporty v televizi.
Jaké bylo tvoje první vozidlo? Motokára.
Za jakou svou chybu se nejvíc stydíš? Nestydím se za nic, co jsem udělal.
Jaké nejlepší jídlo umíš uvařit?Slanou rybu – to je ryba uvařená ve slaném těstíčku.
Kdy jsi byl naposledy opravdu vytočený?V sobotu ve Spa [Trulli si myslí, že byl v kvalifikací blokovaný].
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.