Renault si po návratu s oficiálním týmem do F1 nekladl bůhvíjak vysoké cíle, ale prozatím asi může být jen těžko spokojen s tím, co na tratích doposud předvádí. Deváté místo v poháru konstruktérů a pouhých šest bodů asi nedosahuje představ vedení.
Zmíněný zisk přivezl Renaultu Kevin Magnussen v Soči, jinak žluté vozy pravidelně končí mimo bodovanou desítku. Magnussen se do Q2 dostal jen čtyřikrát, Jolyon Palmer pouze v úvodním závodě v Austrálii. Přesto se britský pilot domnívá, že tým v druhé polovině šampionátu může poskočit výš.
"První, koho musíme dostihnout, je Haas. Většinou končí v Q2 a my jsme hned za nimi. Pokud se nám podaří dostat se na jejich úroveň, pak budeme v Q2. Chystáme také víc úprav než oni, takže to můžeme zvládnout. Pak možná poněkud poklesne Toro Rosso, protože mají starý motor, takže i tam je určitá šance. Okruhy v druhé polovině sezóny nám budou vyhovovat více, já se jako pilot neustále zlepšuji, takže doufám, že někde budu bodovat. Také by bylo hezké svádět nějaké smysluplné souboje na trati, protože hodně času zápolíme se Saubery a to nikdo nevidí," vysvětluje Palmer.
Syn britského závodníka Jonathana Palmera, který jezdil v F1 v letech 1983 až 1989 se vyjádřil i k otázce, zda menší konkurenceschopnost Renaultu neohrožuje jeho setrvání v F1 pro rok 2017.
"Cítím se dobře, myslím, že v Silverstone jsem jel lépe než ve všech předchozích závodech a udržuji si vzestupný trend. Domnívám se, že si toho všiml i tým. Musím se jednoduše snažit odvádět co nejlepší práci a vytěžit z auta co nejvíce. Na zlepšení siutace se zaměřuji nejen já, ale celý tým," dodává Palmer.
Max Verstappen ovládl chaotický sprint před Velkou cenou USA 2025. Oba jezdci McLarenu přitom skončili hned v první zatáčce po úvodní kolizi.
Nico Hülkenberg překvapil výborným výkonem a zajistil si nejlepší startovní pozici sezóny ve Sprintu během víkendu Velké ceny USA.
Fernando Alonso si v kvalifikaci na okruhu Circuit of the Americas připsal jedno ze svých nejlepších letošních umístění. Přestože jej čeká náročný závodní víkend, zůstává odhodlaný a motivovaný bojovat.
Andrea Stella po sprintové kvalifikaci v Austinu naznačuje, že McLaren skrývá určité trumfy, které by mohly použít v následujícím závodě.
Zatímco McLaren drží pod pokličkou detaily ohledně „důsledků“, které čekají Landa Norrise, Martin Brundle poskytl svůj pohled na možné scénáře.
Laurent Mekies přiznal, že tým udělal chybu ve strategii výjezdů na trať a zdůraznil, že Yuki Tsunoda si zaslouží omluvu.
Lewis Hamilton působil zklamaně poté, co sprintová kvalifikace na Velkou cenu USA znovu odhalila přetrvávající potíže týmu Ferrari.
Sprintová kvalifikace v Austinu nabídla dramatické momenty na čele startovního roštu. Max Verstappen předvedl silný výkon, který přinesl napínavý souboj s piloty McLarenu.
V prvním tréninku v Austinu ukázal Lando Norris svou rychlost, když překonal Nich Hülkenberga a Oscara Piastriho. Charles Leclerc v technických problémech.
Lewis Hamilton reaguje na spekulace o možném přesunu Christiana Hornera do Ferrari.
Charles Leclerc prožívá s Ferrari další náročnou sezonu a kolem jeho budoucnosti v týmu začaly narůstat spekulace. Před víkendem ve Spojených státech podal vyjádření.
Zak Brown ostře reagoval na spekulace a označil je za „naprosto směšné“, když někdo naznačil, že by nechtěl Oscara Piastriho v McLarenu v roce 2023.