Samotní členové týmu Force India označili začátek sezóny 2016 za chaotický. Pravda, bylo tu sedmé místo Hülkenberga v Austrálii, ale pak až do ruského závodu nepřibyl ani jeden bod. Monako znamenalo první případ, kdy se oba vozy objevily na bodovaných příčkách.
A nejenom to, Pérez potřetí při svém působení v týmu dosáhl na třetí příčku. Sice nepřekonal maximální výkon Giancarla Fisichelly z Belgie 2009, kde dojel Ital druhý, ale rozhodně pozvedl náladu v týmu, který díky poslednímu výsledku proplul v Poháru konstruktéru před týmy Haas a Toro Rosso.
"Umístit se s oběma vozy na bodovaných příčkách je nesmírně povzbudivé, dosáhli jsme toho, oč jsme se hodně snažili. Bylo jen potřeba mít trochu štěstí, protože jsme v prvních čtyřech závodech závodili stylem »ve špatnou dobu na špatném místě«. Je evidentní, že náš největší soupeř je Toro Rosso, proti němuž jsme v Monaku dosáhli dobrého výsledku, který nás posunul zpět na páté místo v Poháru konstruktérů. Po aktualizacích v Barceloně se prokázala, že naše konkurenceschopnost je větší, to dává celému týmu významnou pobídku před dalšími aktualizacemi, které by nám měly přinést další zlepšení," popisuje pro server autosport.com situaci Bob Fernley, zástupce šéfa týmu.
Podle něj se šasi vozu stále vyvíjí a měl by být vhodný pro nastávající Grand Prix Kanady v Montrealu. "Trať by nám měla sednout, neočekáváme tam žádné problémy. Snad i následující městský okruh v Baku bude nám bude vyhovovat. Takže po těchto dvou podnicích budeme hodnotit naše další šance," dodává Fernley.
Sergio Pérez zatím v barvách Force Indie každý rok zajede jedno pódiové umístění, takže má letos splněnou normu. On sám se domnívá, že současný vůz má ještě co nabídnout. "Vizuálně je vůz vcelku podobný s loňským modelem, ale způsob, jakým funguje třeba aerodynamika, je dost odlišný. Učinili jsme slušný krok vpřed, i když myslím, že má ještě dost silný potenciál. Ačkoliv jsme s tímto vozem chtěli být o něco víc vpředu, okolnosti ho posunuly poněkud jinam, věřím, že budeme mít v letošním roce lepší auto," dodává Pérez.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.