Samotní členové týmu Force India označili začátek sezóny 2016 za chaotický. Pravda, bylo tu sedmé místo Hülkenberga v Austrálii, ale pak až do ruského závodu nepřibyl ani jeden bod. Monako znamenalo první případ, kdy se oba vozy objevily na bodovaných příčkách.
A nejenom to, Pérez potřetí při svém působení v týmu dosáhl na třetí příčku. Sice nepřekonal maximální výkon Giancarla Fisichelly z Belgie 2009, kde dojel Ital druhý, ale rozhodně pozvedl náladu v týmu, který díky poslednímu výsledku proplul v Poháru konstruktéru před týmy Haas a Toro Rosso.
"Umístit se s oběma vozy na bodovaných příčkách je nesmírně povzbudivé, dosáhli jsme toho, oč jsme se hodně snažili. Bylo jen potřeba mít trochu štěstí, protože jsme v prvních čtyřech závodech závodili stylem »ve špatnou dobu na špatném místě«. Je evidentní, že náš největší soupeř je Toro Rosso, proti němuž jsme v Monaku dosáhli dobrého výsledku, který nás posunul zpět na páté místo v Poháru konstruktérů. Po aktualizacích v Barceloně se prokázala, že naše konkurenceschopnost je větší, to dává celému týmu významnou pobídku před dalšími aktualizacemi, které by nám měly přinést další zlepšení," popisuje pro server autosport.com situaci Bob Fernley, zástupce šéfa týmu.
Podle něj se šasi vozu stále vyvíjí a měl by být vhodný pro nastávající Grand Prix Kanady v Montrealu. "Trať by nám měla sednout, neočekáváme tam žádné problémy. Snad i následující městský okruh v Baku bude nám bude vyhovovat. Takže po těchto dvou podnicích budeme hodnotit naše další šance," dodává Fernley.
Sergio Pérez zatím v barvách Force Indie každý rok zajede jedno pódiové umístění, takže má letos splněnou normu. On sám se domnívá, že současný vůz má ještě co nabídnout. "Vizuálně je vůz vcelku podobný s loňským modelem, ale způsob, jakým funguje třeba aerodynamika, je dost odlišný. Učinili jsme slušný krok vpřed, i když myslím, že má ještě dost silný potenciál. Ačkoliv jsme s tímto vozem chtěli být o něco víc vpředu, okolnosti ho posunuly poněkud jinam, věřím, že budeme mít v letošním roce lepší auto," dodává Pérez.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.