Britský pilot byl v Monaku prvním v závodě, kdo prověřil kvalitu bariér - když mu po restartu na zebrovitém přechodu pro chodce "ujela" záď jeho vozu, doklouzal podél bariéry až do zatáčky Ste. Dévote, kde mohl tým začít sčítat škody.
Zatímco Jolyon Palmer se vysoukal z vozu pouze s malým problémem, monokok byl poznamenán jak zepředu, tak i zezadu a tým posléze potvrdil, že pro další závod v kanadském Montrealu se bude muset měnit.
"Jolyonův incident pro nás znamená použití nového šasi pro Montreal. Vůz poměrně tvrdě narazil do bariéry a poměrně šikmo, takže byla dost vážně přední část vozu. Vzhledem k tomu, že máme k dispozici nové šasi, má smysl ho poslat do kanadské Grand Prix. Naštěstí jsme v práci na něm už dostatečně pokročili, k dokončení instalace bylo třeba vlastně jenom zprovoznit palivový systém a byl pro zámořský závod připraven," informoval technický ředitel Renaultu Nick Chester.
"Prošli jsme data a jak to vypadá, příčinou byla menší přilnavost za cílovou čarou na přechodu pro chodce. Moje kola se smýkla, když jsem přidal plyn. Auto sklouzlo stranou a narazilo do svodidel. Byl jsem zkrátka ve špatnou dobu na špatném místě. Co se mě samotného týče, měl jsem na nohách jenom nějaké podlitiny, takže nejvíc utrpělo mé ego a vůz," přidal své postřehy Jolyon Palmer.
Palmer bude mít v Kanadě novou specifikaci pohonné jednotky stejně jako Magnussen, který v Monte Carlu rovněž havaroval, i když definitivně ukončil závod na jiném místě - v zatáčce Mirabeau. Podle něj byl důvodem jeho odstoupení "rozum postrádající" Kvjat, s nímž kolidoval předtím v La Rascasse (více zde).
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.