Otevřený dopis zveřejněný Asociací pilotů F1 je nadále ve středu zájmu nejen veřejnosti, ale i bývalých pilotů F1, kteří k němu zaujímají své stanovisko. Jedním z nich je i Bruno Senna, synovec slavného Ayrtona Senny da Silva.
Dvaatřicetiletý Brazilec, který v F1 seděl v kokpitu Williamsu, HRT a Renaultu celkem ve 46 Grand Prix, se domnívá, že piloti mají právo promluvit o svých starostech o sport, protože i on si myslí, že se samotný šampionát ocitá v ohrožení, pokud nebudou provedeny patřičné změny.
"GPDA má ve všem pravdu. Myslím, že F1 po sportovní stránce není zrovna zdravá. Tento sport provází mnoho negativních dojmů, ať se jedná o lidi uvnitř či mimo F1. Neváhám říci, že v dlouhodobém výhledu by se piloti F1 mohli obávat o svou práci," domnívá se Senna, který iniciativu GPDA přivítal také proto, že je nejvhodnější čas na případné změny. Dodal, že nejde jen o to se do F1 dostat a zůstat v ní, pak by žádná F1 nemusela přežít.
Rodák ze Sao Paula je toho názoru, že je potřeba získat nový přístup, který by F1 do budoucna zachránil. "F1 je v konečném důsledku vrcholem automobilových závodů. O účasti v šampionátu sní všichni začínající závodní piloti. Pokud by F1 měla zaniknout, bude to pro motoristický sport velká rána, proto doufám, že dojde k ozdravení a celkovému zlepšení. Jen chci věřit, že se podaří dosáhnout smysluplných změn, ne jen přešlapování na stejném místě," dodává Senna
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.