Otevřený dopis zveřejněný Asociací pilotů F1 je nadále ve středu zájmu nejen veřejnosti, ale i bývalých pilotů F1, kteří k němu zaujímají své stanovisko. Jedním z nich je i Bruno Senna, synovec slavného Ayrtona Senny da Silva.
Dvaatřicetiletý Brazilec, který v F1 seděl v kokpitu Williamsu, HRT a Renaultu celkem ve 46 Grand Prix, se domnívá, že piloti mají právo promluvit o svých starostech o sport, protože i on si myslí, že se samotný šampionát ocitá v ohrožení, pokud nebudou provedeny patřičné změny.
"GPDA má ve všem pravdu. Myslím, že F1 po sportovní stránce není zrovna zdravá. Tento sport provází mnoho negativních dojmů, ať se jedná o lidi uvnitř či mimo F1. Neváhám říci, že v dlouhodobém výhledu by se piloti F1 mohli obávat o svou práci," domnívá se Senna, který iniciativu GPDA přivítal také proto, že je nejvhodnější čas na případné změny. Dodal, že nejde jen o to se do F1 dostat a zůstat v ní, pak by žádná F1 nemusela přežít.
Rodák ze Sao Paula je toho názoru, že je potřeba získat nový přístup, který by F1 do budoucna zachránil. "F1 je v konečném důsledku vrcholem automobilových závodů. O účasti v šampionátu sní všichni začínající závodní piloti. Pokud by F1 měla zaniknout, bude to pro motoristický sport velká rána, proto doufám, že dojde k ozdravení a celkovému zlepšení. Jen chci věřit, že se podaří dosáhnout smysluplných změn, ne jen přešlapování na stejném místě," dodává Senna
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.