Otevřený dopis zveřejněný Asociací pilotů F1 je nadále ve středu zájmu nejen veřejnosti, ale i bývalých pilotů F1, kteří k němu zaujímají své stanovisko. Jedním z nich je i Bruno Senna, synovec slavného Ayrtona Senny da Silva.
Dvaatřicetiletý Brazilec, který v F1 seděl v kokpitu Williamsu, HRT a Renaultu celkem ve 46 Grand Prix, se domnívá, že piloti mají právo promluvit o svých starostech o sport, protože i on si myslí, že se samotný šampionát ocitá v ohrožení, pokud nebudou provedeny patřičné změny.
"GPDA má ve všem pravdu. Myslím, že F1 po sportovní stránce není zrovna zdravá. Tento sport provází mnoho negativních dojmů, ať se jedná o lidi uvnitř či mimo F1. Neváhám říci, že v dlouhodobém výhledu by se piloti F1 mohli obávat o svou práci," domnívá se Senna, který iniciativu GPDA přivítal také proto, že je nejvhodnější čas na případné změny. Dodal, že nejde jen o to se do F1 dostat a zůstat v ní, pak by žádná F1 nemusela přežít.
Rodák ze Sao Paula je toho názoru, že je potřeba získat nový přístup, který by F1 do budoucna zachránil. "F1 je v konečném důsledku vrcholem automobilových závodů. O účasti v šampionátu sní všichni začínající závodní piloti. Pokud by F1 měla zaniknout, bude to pro motoristický sport velká rána, proto doufám, že dojde k ozdravení a celkovému zlepšení. Jen chci věřit, že se podaří dosáhnout smysluplných změn, ne jen přešlapování na stejném místě," dodává Senna
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.