Některé věci nepřebolí - Lewis Hamilton se závodem jako takovým spokojen vůbec nebyl. Především mu vadilo, že nedostal možnost jednat podle svého názoru.
Tu situaci si ještě dobře pamatujeme - Brit stíhal svého týmového kolegu, když byli oba povoláni do boxů, protože vedení se obávalo přílišného opotřebení pneumatik. Rosberg okamžitě poslechl, ale Hamilton se vzepřel s pocitem, že šlo o špatné rozhodutí. Nakonec se týmovému příkazu podvolil a vrátil se na trať za Rosbergem.
"V Mexiku říkali, že pneumatiky nevydrží, ale zvládl bych na nich 70 nebo 80 kol, takže by to vyšlo. Byly v natolik dobré kondici, že jsem mohl zůstat na trati a dojet na nich až do konce, bez problému. To ale tým netušil, rozhodl se pro zastávku z bezpečnostních důvodů. Netušili, co se s nimi může stát, předtím se stalo, že pneumatika explodovala. Co se týče mého rozhodnutí, cítil jsem ve svém nitru, že mám pravdu," vrací se k situaci Hamilton.
Dva týdny po mexickém závodě byl Hamilton opět v těsném závěsu za Rosbergem, ale opět ho nedokázal předstihnout. Žádal tedy po týmu, aby přešli na alternativní strategii, ale Mercedes v zájmu "politiky rovnosti" a také kvůli nebezpečí, které mohl představovat Vettel na třetím místě, rozhodl Hamiltonovu výzvu nevyslyšet. Ačkoliv Brit žádal o možnost svobodné volby ohledně strategie, zároveň prohlásil, že by nikdy neupřednostnil vlastní zájmy před těmi týmovými.
"Otázku volby musíte udělat s ohledem na tým, protože existuje i zpětná vazba a je třeba si uvědomit, že takový krok neděláte jen sami za sebe. Jde tu o 1300 lidí a moje případné sobecké rozhodnutí může mít dopad na každého z nich. Proto nechci, abych o výběru strategie rozhodoval s ohledem na sebe, musím vědět, že to je správné rozhodnutí s ohledem na všechny příslušníky týmu," dodává Hamilton.
Šéf týmu Mercedes Toto Wolff už v Brazílii prohlásil, že žádost pilotů ohledně vlastní volby strategie byla zamítnuta, protože by to znamenalo oslabení týmových pozic.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.
Lando Norris opět ukázal skvělou formu během napínavé kvalifikace na okruhu Interlagos. Britský jezdec naznačil, že v boji o titul mistra světa bude i nadále patřit mezi hlavní favority.
Oscar Piastri havaroval za mokrých podmínek na Interlagosu, což mu výrazně zkomplikovalo boj o titul a zvětšilo náskok jeho týmového kolegy v průběžném pořadí šampionátu.
Gabriel Bortoleto havaroval během brazilského sprintu a jeho vůz utrpěl vážná poškození. Pilot byl preventivně odeslán do lékařského centra .
Lando Norris v Brazílii zvládl napínavý sprint s bravurou, když odolal dravému útoku Kimiho Antonelliho a dojel si pro vítězství. Zatímco Brit potvrdil své mistrovské ambice, jeho největší soupeř v boji o titul Oscar Piastri skončil po nehodě mimo hru a způsobil přerušení závodu červenými vlajkami.
Lídr šampionátu Lando Norris odstartoval víkend v São Paulu ve velkém stylu, když si na legendárním okruhu Interlagos zajistil pole position pro sobotní sprint.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.