Williams v minulosti sázel spíše na jistotu, například když nastoupil na vítěznou cestu, měl ve dvojicích Jones - Regazzoni resp. Jones - Reutemann jednu z nejstarších dvojic ve startovním poli. Nadějné mládí se hlásí o slovo i v jedné z klasických stájí F1.
Sedmnáctiletý Lance Stroll, syn nikoli bezvýznamného miliardáře Lawrence Strolla, míří k Williamsu také proto, že je přesvědčen o víře týmu v mladé nadějné talenty. Kanaďan byl od roku 2010 členem závodní akademie Ferrari, na začátku prosince ale oznámil přestup právě do Williamsu, kde ho čeká rozsáhlý program na simulátoru a zároveň účast na vybraných Grand Prix.
Stroll v rozhovoru pro GPUpdate označil Williams jako "ryzí závodní tým", přičemž on sám už se cítí jako jeho nedílnou součástí. "Zjevně mají důvěru v mladé talenty, to je pro mě nesmírně důležité. Existuje spousta týmů, které takový přístup nemají, angažují mistry světa a to je stojí spoustu peněz. Williams na to nahlíží jinak, věří mladým pilotům přicházejícím do Formule 1 z nižších kategorií."
Stroll má podobnou výchozí pozici jako Valtteri Bottas, který se do týmu dostal jako testpilot v roce 2011 a postupně se propracoval až na post továrního jezdce. Stroll připouští, že na podobné úvahy je ještě brzo, ale Finův příklad by rozhodně rád následoval.
"V současné době o tom nepřemýšlím, ale je to další velký důvod, proč se mi líbila přestava se připojit k Williamsu. Nebylo málo pilotů, kteří přešli do závodního týmu z role testovacího pilota. Není to jen jezdec, který přijde a zase zmizí. Williams opravdu ví, jak člověku pomoci s jeho vývojem, činí tak správným způsobem, poskytne jim dostatek času, poté závodní sedačku...
Vemte si příklad Valtteriho. Přišel do F1 a byl hned velmi silný. Také Nico Rosberg začal v F1 závodit u Williamsu. Je to opravdu dobrý pocit vědět, že dávají prostor mládí a hledají optimální způsob, jak si do budoucna zajistit úspěch," vysvětluje Stroll, který vedle svých povinností u Williamse bude hájit barvy prestižního týmu Prema Powerteam v evropském šampionátu F3.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.
Valtteri Bottas prozradil nové detaily o svém přechodu do týmu Cadillac, který se chystá na vstup do Formule 1.
Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.
Carlos Sainz po událostech v Singapuru promluvil o svých pocitech po nepříjemné diskvalifikaci a o aktuálním vztahu k týmu.
George Russell má za sebou úspěšnou sezónu v roli týmové jedničky Mercedesu, přesto stále nepodepsal novou smlouvu.