Williams v minulosti sázel spíše na jistotu, například když nastoupil na vítěznou cestu, měl ve dvojicích Jones - Regazzoni resp. Jones - Reutemann jednu z nejstarších dvojic ve startovním poli. Nadějné mládí se hlásí o slovo i v jedné z klasických stájí F1.
Sedmnáctiletý Lance Stroll, syn nikoli bezvýznamného miliardáře Lawrence Strolla, míří k Williamsu také proto, že je přesvědčen o víře týmu v mladé nadějné talenty. Kanaďan byl od roku 2010 členem závodní akademie Ferrari, na začátku prosince ale oznámil přestup právě do Williamsu, kde ho čeká rozsáhlý program na simulátoru a zároveň účast na vybraných Grand Prix.
Stroll v rozhovoru pro GPUpdate označil Williams jako "ryzí závodní tým", přičemž on sám už se cítí jako jeho nedílnou součástí. "Zjevně mají důvěru v mladé talenty, to je pro mě nesmírně důležité. Existuje spousta týmů, které takový přístup nemají, angažují mistry světa a to je stojí spoustu peněz. Williams na to nahlíží jinak, věří mladým pilotům přicházejícím do Formule 1 z nižších kategorií."
Stroll má podobnou výchozí pozici jako Valtteri Bottas, který se do týmu dostal jako testpilot v roce 2011 a postupně se propracoval až na post továrního jezdce. Stroll připouští, že na podobné úvahy je ještě brzo, ale Finův příklad by rozhodně rád následoval.
"V současné době o tom nepřemýšlím, ale je to další velký důvod, proč se mi líbila přestava se připojit k Williamsu. Nebylo málo pilotů, kteří přešli do závodního týmu z role testovacího pilota. Není to jen jezdec, který přijde a zase zmizí. Williams opravdu ví, jak člověku pomoci s jeho vývojem, činí tak správným způsobem, poskytne jim dostatek času, poté závodní sedačku...
Vemte si příklad Valtteriho. Přišel do F1 a byl hned velmi silný. Také Nico Rosberg začal v F1 závodit u Williamsu. Je to opravdu dobrý pocit vědět, že dávají prostor mládí a hledají optimální způsob, jak si do budoucna zajistit úspěch," vysvětluje Stroll, který vedle svých povinností u Williamse bude hájit barvy prestižního týmu Prema Powerteam v evropském šampionátu F3.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.