Liam Lawson, který nahradil Sergia Péreze v Red Bullu, ví, že hned neporazí Maxe Verstappena, ale chce využít jeho zkušenosti k co nejrychlejšímu zlepšení. I když první dojmy z vozu RB21 byly pozitivní, Lawson přiznal, že kvůli omezenému času na testování nemá dostatek informací pro hlubší hodnocení.
Liam Lawson ví, že Maxe Verstappena hned tak neporazí, a proto se chce soustředit na učení od trojnásobného mistra světa. Mladý Novozélanďan dostal šanci v Red Bullu po neúspěšné sezóně Sergia Péreze, jehož výkony tým připravily o cenné body v boji o Pohár konstruktérů. Výměna jezdců je tak jasným signálem, že Red Bull nechce nechat nic náhodě.
Liam Lawson věří ve své schopnosti, ale zároveň si uvědomuje realitu svého příchodu do Red Bullu. Porazit Maxe Verstappena, který v týmu působí už deset let a má na kontě čtyři tituly mistra světa, podle něj není reálné hned od začátku. Místo toho se chce zaměřit na co nejrychlejší rozvoj a využít zkušenosti svého týmového kolegy k dosažení svého cíle – vítězství ve Formuli 1.
„Každý z nás v hloubi duše věří, že je nejlepší, a samozřejmě i já mám dostatek sebevědomí. Ale zároveň si musím uvědomit realitu – přicházím do týmu, kde Max Verstappen závodí už deset let a získal čtyři tituly mistra světa. Bylo by nereálné očekávat, že ho hned na začátku porazím. Pro mě je důležité využít jeho zkušenosti, co nejrychleji se zlepšovat a posouvat se blíž k cíli – vítězstvím,“ řekl Lawson pro Motorsport.com.
První dojmy z vozu RB21 označil za pozitivní, i když přiznal, že kvůli omezenému času na předsezónních testech zatím nemá mnoho informací k hodnocení. Podobně jako Verstappen si ale všiml oblastí, které by bylo potřeba na monopostu zlepšit.
„Cítím se dobře. Samozřejmě Max má mnohem jasnější představu, protože má s čím porovnávat,“ uvedl Lawson, který se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí v hlavním týmu Red Bullu.
„Z mého pohledu jde hlavně o přizpůsobení se a upřímně o snahu vyrovnat se tomu, co dělá Max. Zatím mám dobrý pocit, ale během předsezónního testování člověk stejně nezíská úplně jasný obrázek.
Myslím, že pokud jde o zpětnou vazbu, cítíme vůz podobně a máme stejnou představu o tom, jakým směrem ho chceme posouvat. Nakonec je ale na nás, abychom z něj dostali maximum.“
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.