Max Verstappen nadále potvrzuje svou výjimečnou formu a postavení mezi elitou F1. Zároveň ale upozorňuje, že špičkový výkon nelze neustále očekávat.
Max Verstappen a tým Red Bull vstoupili do sezóny 2025 ve formuli 1 s výraznou nevýhodou oproti McLarenu. I když vůz RB21 často nefungoval podle jeho představ, Nizozemec dokázal ze situace vytěžit maximum a sbírat body. Zdá se, že Red Bull postupně nachází správný směr, přesto však nadcházející závody ukážou, kam tým opravdu patří.
Na otázku, zda se cítí být na vrcholu kariéry, Verstappen v Monaku odpověděl: „Ano, věci jdou dobře.“ Současně ale zdůraznil, že od sebe nelze očekávat špičkový výkon v každém závodě: „Tohle si myslím, že od sebe nemůžete chtít pořád.“
Čtyřnásobný mistr světa také připomněl, že v F1 jde stále o učení a zlepšování. „Chcete se pořád zlepšovat,“ vysvětlil. „Některé víkendy jsou lepší, jiné horší, ale celkově jsem spokojený.“ Přesto dodal, že nikdy nelze být zcela spokojený: „Neustále analyzuji, co lze zlepšit, ať už po úspěšném víkendu nebo v těžších chvílích. Věřím, že ve Formuli 1 se člověk učí nepřetržitě.“
Verstappenův přístup ukazuje jeho profesionalitu a pokoru i navzdory skvělým výsledkům. Vědomí, že dokonalost není samozřejmostí, ho drží na nohou a připravuje na všechny výzvy, které s sebou přináší závodění na nejvyšší úrovni.
S postupem sezóny tak zůstává otázkou, jak rychle a jak vysoko se Red Bull dokáže vrátit k dominanci. Fanoušci i odborníci pozorně sledují každý Verstappenův krok, protože i přesto, že cesta může být trnitá, je jasné, že jeho potenciál a talent jsou stále obrovské.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.