Lewis Hamilton se po těžkém adaptačním období ve Ferrari postupně zlepšuje a zkracuje rozdíl vůči Charlesi Leclercovi. Jeho cílem ale není jen porazit týmového kolegu, ale vyhrávat závody. Tifosi ho nadále podporují.
I když Lewis Hamilton po náročném adaptačním období ve Ferrari postupně zkracuje rozdíl vůči Charlesi Leclercovi, stále není spokojený. Jeho ambicí není jen porazit týmového kolegu, ale především vyhrávat závody. A i když na začátku sezóny byly náznaky zlepšení, stále chybí podmínky pro dosažení tohoto cíle.
V Miami Hamilton ukázal, že dokáže využít potenciál vozu SF-25 a přiblížit se k Leclercovi. Po problémech v Číně, Bahrajnu a Džiddě to byl pozitivní krok. I přesto však zůstává širší obraz zahalený zklamáním, které se týká nejen Ferrari, ale i fanoušků. To však není o Hamiltonových individuálních výsledcích, ale spíše o celkovém výkonu auta.
Euforie z Hamiltonova příchodu do Ferrari dosáhla vrcholu v únoru, kdy téměř 7 000 diváků sledovalo jeho první kola v červeném voze na Fioranu. A i když se na jeho první závod v Itálii tento víkend v Imole chystá mnohem větší divácký zájem, nadšení už zjevně opadlo. To ale nemá nic společného s Hamiltonem samotným.
Veřejnost v Itálii si uvědomuje, že Hamilton potřebuje čas na adaptaci. I když by mnozí očekávali, že vzhledem k jeho sedmi titulům nebude potřebovat tolik času, některé mediální kanály tuto trpělivost vyjadřují. Tifosi, kteří přišli v únoru na Fiorano, ho stále podporují, ale stejně jako on sdílejí zklamání z výkonu vozu SF-25.
Hamilton se nachází v rychlém procesu učení, kdy se snaží přizpůsobit své dlouholeté návyky z Mercedesu na nový život ve Ferrari. To je krok, který se od něj očekával, ale vyžaduje čas. I na konci loňské sezóny u Mercedesu nebyl jeho začátek ideální, přesto se dokázal zlepšit. Podobně se i letos snaží dostat na úroveň Leclercovy rychlosti.
Pokud se v Imole potvrdí pokrok, který Hamilton ukázal v Miami v maximálním využití potenciálu vozu, bude to pro něj pozitivní signál. Ale ani v tomto případě se nečeká, že by se Hamiltonův úsměv vrátil, pokud nebudou přicházet vítězství.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.