Někdejší zaměstnanec stájí Benetton, Ferrari, McLaren a Manor se od nové sezóny objeví v barvách FIA ve funkci ředitele pro kategorie monopostů.
Řecký designér, který oslaví 22. dubna letošního roku padesáté narozeniny, bude dohlížet na kategorie F1, Formuli 2 a Formuli 3 - zde bude mít hlavní odpovědnost. Bude přímo podléhat technickému řediteli Gillesovi Simonovi a rovněž úzce spolupracovat se závodním ředitelem Charlie Whitingem. Další náplní jeho práce bude přímé angažování v debatách s týmy F1 a dalšími stranami ohledně vytváření a prosazování nových pravidel.
Tombazis vstoupil do světa Formule 1 v roce 1992, kdy přijal zaměstnání u Benettonu jako hlavní aerodynamik. Zde setrval pět let a na podobné pozici se zabydlel u Ferrari. V Maranellu strávil šest let, tedy do konce roku 2003, aby se na tři sezóny přemístil k McLarenu. Potom následovala jeho druhá éra v italském týmu, tentokrát už tu působil jako hlavní designér. V prosinci 2014 se opět s Ferrari rozloučil.
Epizodní roční působení v Manoru na přelomu let, které skončilo odstoupením stáje ze světa F1, završil Tombazis založením vlastní poradenské kanceláře MAA a zároveň se ujal funkce hostujícího profesora aerodynamiky na londýnské Imperial College.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.