Setkání strategické skupiny FIA mělo na programu několik bodů, z nichž asi ten nejdůležitější se týká příští sezóny. Diskutovaná ochrana kokpitu byla s definitivní platností potvrzena už od ročníku 2018.
Pracovní schůzky se zúčastnily všechny týmy, které v letošním roce závodí, třebaže zástupci stájí Renault Sport Formula One, Scuderia Toro Rosso, Sauber F1 a Haas F1 Team vystupovaly na mítinku v roli pozorovatelů. Jak už bylo uvedeno, jedním z klíčových témat byla otázka ochrany kokpitu, u níž se rozhodovalo o způsobu provedení a jejím zavedení.
Po jednomyslném souhlasu pracovní skupiny z července 2016 ohledně zavedení dodatečné čelní ochrany pro Formuli 1 za opakované podpory pilotů potvrzuje FIA použití konceptu Halo pro rok 2018. Za přispění a podpory týmů budou určité části jeho finální podoby v budoucnu vylepšeny. Jak bylo uvedeno, s ohledem na různé formy a podoby ochrany kokpitu bylo Halo vyhodnoceno jako řešení s nejlepšími bezpečnostními výsledky.
Rovněž se debatovalo o dvou nedávných rokováních v Paříži, kterých se zúčastnili přední výrobci pohonných jednotek. Bylo upřesněno, že další analýza vývoje motorů po roce 2020 bude dokončena během letní přestávky a k její revizi dojde na příštím zasedání Strategické skupiny v září letošního roku.
Další konverzace se týkala nového přístupu ohledně nákladů, který získal také jednomyslnou podporu. Pracovní skupina složená ze zástupců držitelů obchodních práv byla pověřena FIA a týmy, aby připravila inovativní řešení, jehož cílem je dosáhnout takových možností, aby byly i v nadcházejících letech pro motorsport udržitelné. V neposlední řadě došlo také ke komunikaci týkající se různých opatření se zaměřením na zlepšení show při jednotlivých závodech - k posouzení mají být připraveny konkrétní studie.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.