Do konce prvního tréninku chybělo dvacet minut a Alonso opět nedobrovolně vystupoval ze svého vozu. Pokolikáté už. V jeho první reakci byl patrný vztek, pak už to byla spíš rezignace s trpitelským úsměvem. Pochopitelně na sebe nenechaly dlouho čekat další reakce.
Přístup Hondy se musí změnit, a to velice rychle - neříká to jenom Fernando Alonso, který tím podmiňuje své setrvání ve stáji, ale i zástupci vedení. Nespokojenost s Hondou je stále patrnější a Zak Brown dokonce na začátku tohoto týdne nastínil eventualitu, že by se McLaren vrátil zpět k pohonným jednotkám Mercedes. A to ještě netušil, co se stane v první tréninku na kanadském okruhu Gillese Villeneuva.
"Momentální plán je nadále mít v zádi našich vozů Hondu. Určité věci se ale musí změnit, abychom měli jistotu, že příští rok budeme vpředu. Potřebujeme být konkurenceschopní a potřebujeme to pravidelně dokazovat. Nemyslím si, že existuje nějaké konkrétní číslo, kde se máme nacházet v kvalifikaci, ale teď ztrácíme závody, předčasně odstupujeme, v některých případech do nich ani nedostartujeme! Takhle už to dál nejde. Mezi probíhající a budoucí sezónou musíme mít důvěru, že bude vše fungovat, potom půjdeme dál," prohlásil Brown bezprostředně po prvním kanadském tréninku. Zároveň připustil, že přístup Hondy a její filozofie se stále nevyplácí.
"Eric Boullier hovoří o kultuře F1, jejich přístup není jako u ostatních výrobců motorů. Vidím to tak, že onu kulturu lze nejlépe získat u osvědčených výrobců, nabrat zkušenosti, aby si uvědomili, oč tu kráčí. Něco se musí změnit. Pokud děláte pořád totéž, máte stále stejné výsledky - a oni už pár let nedělají nic jiného. Takže potřebujeme změnu, možná jít do určitého rizika, možná udělat věci, které by se za normálních okolností neudály. Ale nemůžeme pořád přešlapovat na místě a myslet si, v dalším závodě nastane nějaký zázrak. Přístup se musí změnit," pokračuje Brown.
Tým hodně očekává od dalších balíčků změn, zejména těch, týkajících se motorů, k nimž by mělo dojít někdy koncem července. Zároveň ale připustil, že i v tomto případě mohou nastat různé alternativy. Současně Brown prohlásil, že by rád za všech okolností udržel ve stáji Fernanda Alonsa, i když je mu zřejmé, že to vůbec nebude lehký úkol.
"Začínáme pracovat na voze pro sezónu 2018, protože se kvapem blíží. V letní přestávce musíme udělat rozhodnutí, která tento vývoj ovlivní. Máme plán B, máme i plán C. Máme jich víc. Máme plno přátel v pitlane, takže si dáme kávu a popovídáme si o různých věcech. Takže v tomhle směru je to v pořádku.
Co se týče Fernanda, nepochybně bychom byli rádi, kdyby zůstal. Na startovním roštu je hodně dobrých pilotů a každý bude chtít pilotovat McLaren, pokud tu bude dlouhodobý výhled - zvláště teď to je velká výzva. Fernanda bychom po boku Stoffela rádi měli v týmu nadále, pokud budeme mít konkurenceschopný vůz, tak ho udržíme. Když nás štěstí opustí a nepodaří se to, musíme hledat někoho jiného. Souhlasím s jeho limitem v září. V té době už budou všichni vzhlížet k sezóně 2018, takže to je přiměřená doba. Zvládli už jsme hodně závodů soustředíme se, abychom se dostali zpět do popředí. To je jeho podmínka, ale to chceme i my, chce to i Honda. Ale čas na to, aby se nám to podařilo, se bohužel krátí," uzavírá Brown.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.