O budoucnosti Pascala Wehrleina a Estebana Ocona se v posledních týdnech dosti spekulovalo. Padaly jména týmů jako Force India či Renault. Tajenka bude snad brzy odhalená, jelikož do konce sezóny zbývají jen dva poslední závody. U Manoru by prý nesmutnili.
Závodní ředitel Manoru, Dave Ryan, řekl, že by jejich odchod nepovažoval za smutnou událost, pro jezdce je prý důležité pořád se posouvat. Na druhou stranu je třeba dodat, že oba jezdci mají smlouvu u Mercedesu, takže jejich budoucnost záleží na rozhodnutí Stříbrných šípů. Manor v tomto ohledu nemá poslední slovo.
"Není to v žádném případě frustrující. Nás baví pracovat s mladými jezdci, kteří k nám přichází s ambicemi stát se budoucími mistry světa. Být alespoň malou součástí jejich cesty je rozhodně příjemné. Za Pascala a Estebana jsme vděční. Velkou měrou přispěli k našemu zlepšení. Pokud skončí někde jinde, tak máme další záložní jezdce, kteří budou jistě rádi spolupracovat s naším týmem," okomentoval situaci Dave Ryan.
Závodní ředitel týmu si oba současné jezdce velmi vychvaluje: "Oba jsou brilantní jezdci. Mají talent a věřím, že je čeká velká kariéra v tomto sportu a nemusíme se bát, že by v blízké budoucnosti z F1 odešli."
Esteban Ocon nahradil Rya Harianta, který bohužel nebyl schopen sehnat dostatek prostředků a dodržet kontrakt, letos v Belgii. Hned se ale ukázalo, že mu monopost formule 1 sedne.
"Je to neuvěřitelné. Poprvé do našeho auta sedl při prvním tréninku ve Spa. Již po pár jízdách bylo zřejmé, že se v našem monopostu zabydlel a je ukázal, že je velmi schopný jezdce," zakončil Ryan.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.