Stabilní témata se stále F1 drží - ochrana kokpitu, přejíždění vyznačené tratě, způsob radiokomunikace - a stále nabízejí nové varianty a výhledy do budoucna. Halo koncept nebo jiné zařízení jsme měli vidět už příští rok, zatím se situace odkládá.
Povinná ochrana kokpitu zatím díky hlasování Strategické skupiny F1 neprošlo s tím, že bude lepší tuto otázku s ohledem na časný začátek následující sezóny o rok odložit. Pilot Toro Rosso Carlos Sainz jr. se ale domnívá, že by v tomto směru měl být respektován i názor těch, kterých se daná záležitost týká nejvíc - piloti.
"Myslím, že každý pilot by si měl tuto variantu před rokem 2017 vyzkoušet a poté se k tomu vyjádřit - pak by se mělo hlasovat. To je postup z hlediska zdravého rozumu, i když je velice pravděpodobné, že náš názor nebude brán v potaz," komentuje situaci španělský pilot.
On sám odložení ochrany kokpitu nevnímá jako nějakou výhru, sám by zvolil zcela jiný postup. "Každý se spokojil s rozhodnutím, že ochrana kokpitu - což nemusí být Halo - bude v roce 2018, to znamená, že FIA a všechny týmy budou na takovém vybavení pracovat. To ale znamená, že v příštím roce na vozech žádná ochrana nebude, což nabízí otázku, jaká bude reakce, když se v roce 2017 něco přihodí?
Myslím, že Halo koncept by mohl poskytnout přechodné řešení, než přijde nabídka nějaké vyspělejší technologie. Protože je jasné, že v roce 2017 ji mít nebudeme. Mluví o roce 2018, ale když se něco stane příští rok, pak budou říkat »Ach, možná jsme měli povolit Halo«, než dostaneme nějakou superbezpečnou aplikaci pro rok 2018, jak nám slibují. Takže nezbývá než doufat, že k ničemu závažnému nedojde," doufá Sainz jr.
Oscar Piastri momentálně vede průběžné pořadí šampionátu F1, avšak sám nevěří, že by některý z jezdců byl skutečným kandidátem na titul mistra světa.
Isack Hadjar je vážným kandidátem na nahrazení Yukiho Tsunody v Red Bullu, což by pro něj mohlo být životní šancí i obrovským testem. Tento krok může odstartovat jeho hvězdnou kariéru, nebo ji naopak brzy ukončit.
Toto Wolff představil tříletý vývojový plán pro Kimiho Antonelliho, čímž potvrdil, že Mercedes s mladým Italem počítá dlouhodobě. Podle Wolffa je klíčové, aby Antonelli dostal čas na zrání a přípravu, než vstoupí do světa Formule 1.
Šéf Ferrari Fred Vasseur uvedl, že tým pravděpodobně přiveze na Velkou cenu Rakouska novinky pro monopost SF-25. Úpravy by měly pomoci zvýšit konkurenceschopnost na Red Bull Ringu.
Liam Lawson zažil nepříjemný začátek sezony, když po pouhých dvou závodech přišel o místo v hlavním týmu Red Bull. Tento nečekaný krok jasně ukázal, jak rychle se mohou měnit plány ve vysoce konkurenčním prostředí Formule 1. Novozélanďan reagoval na tvrzení Red Bullu.
Toto Wolff uvedl, že Mercedes má stanovený časový plán pro podpis nové smlouvy s Georgem Russellem. Naznačuje tím, že tým chce mít o budoucnosti britského jezdce jasno co nejdříve.
Spekulace o budoucnosti šéfa Ferrari Frederica Vasseura sílí, ale podle Ralfa Schumachera za problémy týmu nestojí on. Bývalý pilot F1 naznačuje, že příčinu stagnace je třeba hledat jinde.
George Russell naznačil, že Hamiltonovy potíže ve Ferrari mohou souviset s odlišnou týmovou dynamikou oproti Mercedesu. Podle něj nejde jen o adaptaci, ale o hlubší rozdíly v prostředí.
Jenson Button ocenil Landa Norrise za psychickou odolnost po kolizi s týmovým kolegou Oscarem Piastrim. Podle něj Norris ukázal vyspělost tím, jak situaci zvládl.
Po premiéře filmu „F1“ v New Yorku zamířil Brad Pitt do Austinu, kde údajně absolvoval svůj první oficiální test s monopostem Formule 1 na okruhu COTA.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari během sezony 2025 nenaplňuje očekávání. Bez mimořádně konkurenceschopného vozu se mu nedaří držet krok s nejlepšími a na pódium se dosud nedostal. Podle odborníků začíná být navíc jeho věk nevýhodou.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.