Stabilní témata se stále F1 drží - ochrana kokpitu, přejíždění vyznačené tratě, způsob radiokomunikace - a stále nabízejí nové varianty a výhledy do budoucna. Halo koncept nebo jiné zařízení jsme měli vidět už příští rok, zatím se situace odkládá.
Povinná ochrana kokpitu zatím díky hlasování Strategické skupiny F1 neprošlo s tím, že bude lepší tuto otázku s ohledem na časný začátek následující sezóny o rok odložit. Pilot Toro Rosso Carlos Sainz jr. se ale domnívá, že by v tomto směru měl být respektován i názor těch, kterých se daná záležitost týká nejvíc - piloti.
"Myslím, že každý pilot by si měl tuto variantu před rokem 2017 vyzkoušet a poté se k tomu vyjádřit - pak by se mělo hlasovat. To je postup z hlediska zdravého rozumu, i když je velice pravděpodobné, že náš názor nebude brán v potaz," komentuje situaci španělský pilot.
On sám odložení ochrany kokpitu nevnímá jako nějakou výhru, sám by zvolil zcela jiný postup. "Každý se spokojil s rozhodnutím, že ochrana kokpitu - což nemusí být Halo - bude v roce 2018, to znamená, že FIA a všechny týmy budou na takovém vybavení pracovat. To ale znamená, že v příštím roce na vozech žádná ochrana nebude, což nabízí otázku, jaká bude reakce, když se v roce 2017 něco přihodí?
Myslím, že Halo koncept by mohl poskytnout přechodné řešení, než přijde nabídka nějaké vyspělejší technologie. Protože je jasné, že v roce 2017 ji mít nebudeme. Mluví o roce 2018, ale když se něco stane příští rok, pak budou říkat »Ach, možná jsme měli povolit Halo«, než dostaneme nějakou superbezpečnou aplikaci pro rok 2018, jak nám slibují. Takže nezbývá než doufat, že k ničemu závažnému nedojde," doufá Sainz jr.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.