Situace, kterou někteří považují za nezbytnost, jiní za nešvar. Vůz všemi koly překonává hranici tratě a zatáčky vyjíždí za jejím okrajem. Hrozí se penalizacemi, Charlie Whiting v Německu pronesl striktní "třikrát a dost". Ale jak už jsme psali, ono posouzení je dost choulostivé.
Strategická skupina F1 je vyzývána, aby došlo ke zrušení jakýchkoli sankcí za překročení vyznačené dráhy. V souvislosti s tím byl osloven i závodní ředitel FIA Charlie Whiting, aby odvolal své stanovisko a poskytl pilotům při Grand Prix Německa větší volnost při pohybu na trati. Whiting svým stanoviskem "třikrát a dost" (myšleno vyjetí mimo vyznačenou trať) hodlá penalizovat piloty, kteří takto získají určitou výhodu.
Sebastian Vettel je jedním z těch, kteří volají po uvolnění limitů v F1. Podle jeho názoru by v ideálním světě by měl pilot být po takovém opuštění trati potrestán "přirozeným způspobem". Nebyl ale konkrétní, jak by si podobnou variantu představoval.
"Myslím, že to je jasné. Včera jsme o této problematice mluvili a myslím, že všichni jsou s navrhovaným řešením spokojeni. Do budoucna je cílem vybudovat »naturální« trať, u níž by podobné dohady a debaty odpadly. Nelíbí se mi, když si hrají komisaři na policajty a označují toho či onoho. Protože někdy je velmi snadné, proč se dostaneme za okraj trati, někdy ne. Můj názor je, že pro komisaře je taková věc složitá a vedení závodu hodlá počítat každý případ, který se na trati stane," komentuje ožehavou otázku Vettel.
"Upřímně řečeno, nestarám se, jak pravidla zpřesňují, my je budeme muset dodržovat. Jiný způsob bych ani nechtěl, líbí se mi to, jak to funguje nyní. Jsem si jist, že prostor v zatáčce využívá každý zhruba stejně, protože tam prostě je," přidává své mínění obhájce titulu Lewis Hamilton.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.