Traťoví komisaři si posvítili na traťové limity a při kvalifikaci z toho vzniklo i pár zmatků.
Při kvalifikaci jsme mohli vidět několik netypických situací, kdy časy pilotů mizely z pořadí. To vyvrcholilo, když Jenson Button spěchal zpět do garáže po první části kvalifikace, jelikož nebylo jisté, že vypadne. Magnussen totiž vyjel mimo trať, čímž získal výhodu, takže jeho čas mohl být smazán, nakonec nebyl. Další situací bylo smazání Hamiltonova času ve třetí části kvalifikace. Naopak několik jezdců také vyjelo z tratě, ale penalizaci nedostalo, jak je to možné?
Silverstone je jedním z okruhů, kde vyjetím mimo trať může pilot získat výhodu. Trať je jasně značena bílými čarami, jež jsou ještě před obrubníky, piloti nesmí vyjet všemi čtyřmi koly mimo trať, tedy za bílé čáry. Před víkendem se uskutečnilo klasické setkání komisařů s piloty, kde bylo jasně řečeno, že když piloti vyjedou mimo trať v zatáčkách 9, 15 a 18, bude jim daný čas smazán. Pro ostatní zatáčky to však neplatí.
Proto jsme mohli vidět několik pilotů vyjet v zatáčce číslo 8, ale to se netrestalo, takže jim časy nikdo nevymazal. Když však Hamilton vyjel o zatáčku později trošku mimo trať, už mu byl čas smazán. Vedení závodu vyhlásilo nulovou toleranci a ke všem přistupovalo stejně. Proto byl vymazaný čas Lewise Hamiltona.
Zajímavější situace se stala s Kevinem Magnussenem, který vyjel mimo trať v zatáčce 8 a potom 15, ale v té asi komisaři neměli průkazné informace, že skutečně byl všemi 4 koly mimo trať. Proto si Jenson Button mohl myslet, že bude Dánův čas smazán.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.