Druhý trénink nebyl pro Sebastiana Vettela nepříjemnějším obdobím. Zakončil ho poměrně nepříjemnou nehodou v zatáčce Remus ve chvíli, kdy se nejspíš chystal zajet finální rychlé kolo. A to nebyla jediná nepříjemnost.
U Ferrari už se nějakou dobu obávali, že převodovku, která doznala jisté úhony v Baku, bude nutno vyměnit. To se nakonec potvrdilo a německý pilot tak bude muset v kvalifikaci hodně napnout síly, protože ho čeká nepopulární trest posunu na startovním roštu o pět míst dozadu.
Navíc zůstává otázka, jaké ujmy doznalo Ferrari exmistra světa po jeho nedobrovolném výletu z trati. V zatáčce Remus šel Vettel do hodin a poté bokem putoval napříč kačírkem až téměř k bariéře. Ještě seděl ve voze, když dával svému týmu do radiokomunikace vysvětlení: "Absolutně netuším, co se stalo. Prostě jsem najednou letěl z trati a nemohl nic dělat."
V dopoledním tréninku se rovněž dostaly na přetřes přestupky trojice Ericsson, Wehrlein a Harjanto. Marcus Ericsson při nájezdu do boxů málem kolidoval s Danielem Ricciardem a při manévru přejel levými koly bílou čáru vymezující vjezd do depa. Pascal Wehrlein nedodržel minimálně stanovený časový limit v režimu virtuálního safety caru po Verstappenově vyjetí z trati v zatáčce Wirth, Rio Harjanto zase po hodinách v zatáčce Jochena Rindta nedával pozor a zkřížil dráhu Daniela Ricciarda.
V případě Wehrleina podali zástupci FIA následující vysvětlení: "Pilot nám podal vysvětlení, že předpokládal mnohem rychlejší úbytek tempa a byl překvapen, zejména s ohledem na velmi rychlý úsek trati, jak dlouho mu zpomalení trvalo. Proto považujeme napomenutí za přiměřený postih."
V případě Wehrleina jde o první, byť jen mírný postih v sezóně. Stejného pokárání se dostalo i Harjantovi a Ericssonovi za jejich přestupky.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.