Carlos Sainz si po Velké ceně Monaka stěžuje na příliš pomalé zastávky svého týmu, kvůli nimž ztrácel pozice. Nebýt nich, pak si myslí, že by dojel lépe než na osmém místě se ztrátou jednoho kola na vítěze.
"Upřímně, mohli jsme získat mnohem více bodů. Ale pokaždé, když jsme zastavili, tak jsme vyjížděli o dvě místa hůře, takže s tím nejsem spokojený," láteří Sainz, jehož první zastávka trvala 5,5 a druhá 5,9 sekundy. "Pérez to ukázal. Při první zastávce byl za námi a skončil třetí, my osmí. To není moc dobré."
Při první výměně pneumatik v 21. jej přeskočil Pérez, při druhé Alonso. "První zastávka, kdy jsme jeli pro přechodné pneumatiky, jsme měli na Vettela náskok 21 sekund. Tlačil jsem na to tři kola, on byl zaseknutý za Massou. Došlo tam ale k nějakému problému s pravým předním kolem, kvůli tomu jsme ztratili 3 nebo 4 sekundy. Pak tým neriskoval nebezpečné vypuštění do cesty [Pérezovy] Force Indie, která nás předjela."
"Také při druhé zastávce jsme odjížděli hned za Rosbergem, měl velmi pomalé výjezdové kolo, byl velmi opatrný. A Fernando ujel kolo navíc a vyjel před námi. Je to opravdu škoda, protože jsme měli rychlost na to, abychom dokázali něco dobrého. Strategie byla správná - zajeli jsme do boxů, kdy jsme měli, ale věci v boxové uličce nevyšly tak, jak by měly," lituje Sainz.
Svou rychlostí v neděli dle svých slov předčil všechny piloty kromě prvních dvou - Hamiltona s Rosbergem: "Myslím, že jen dva lídři byli rychlejší než my. Jakmile jsem se dostal na čerstvý vzduch, když všichni zastavili, měli jsme neuvěřitelné tempo."
"Šlo jen o ty okamžiky, na nichž záleželo - ty dvě zastávky, kdy jsme neudělali ty správné věci ve správný čas a z boxů jsme vyjeli později, než jsme měli. Mohl jsem být... nemyslím na pódiu, Checo odvedl dobrou práci, ale výše než na osmém místě po tak silném víkendu," dodává pilot Toro Rosso.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.