Renault prodlužuje svou smlouvu s Red Bullem až do roku 2018, navíc se k němu vrací také Toro Rosso, které dnes jezdí s loňskými motory Ferrari.
Rakouská stáj loni usilovala o rozchod s francouzským výrobcem a dohodu s Mercedesem či Ferrari, to ji však nevyšlo, a tak letos byla nucena u něj zůstat. Renault se však přes zimu zlepšil, provedl restrukturalizaci své organizace a přišel se spolehlivější a výkonnější pohonnou jednotkou.
Red Bull se proto rozhodl s ním podepsat smlouvu na sezónu 2017 a 2018, navíc se k motorům Viry vrací i jeho dceřiná stáj Toro Rosso, která rovněž podepsala kontrakt na příští dva roky.
Šéf Renaultu Jerome Stoll k tomu říká: "Jsme velmi potěšeni partnerstvím s dvěma tak silnými týmy, jako jsou Red Bull a Toro Rosso. To, že máme konkurenceschopné partnery, dokládá zlepšení pohonné jednotky Renault i naší organizace jako celku."
Šéf Red Bull Christian Horner dodává: "Máme radost z toho, že prodlužujeme naše partnerství, které se během času prokázalo být jako vlemi úspěšné. Po rekonstrukci, kterou Renault prošel, dosáhl jasného pokroku, proto je logické pokračovat s motorem značky TAG Heuer."
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.
Kimi Antonelli měl letos v Mercedesu několik slabších chvil, ale postupně sbírá cenné zkušenosti. Max Verstappen přesto vyjádřil nováčkovi jasnou podporu.
Současný prezident FIA Mohammed Ben Sulayem se ocitl v unikátní pozici před prosincovými volbami, když byl potvrzen jako jediný způsobilý kandidát. Jeho další kroky ve vedení motorsportu a plánované iniciativy nyní přitahují pozornost odborné i fanouškovské veřejnosti.
Lewis Hamilton vyjádřil nadšení nad postupem britského nováčka Olivera Bearmana, který debutuje ve Formuli 1 pod záštitou Ferrari.
Lando Norris promluvil o tom, jak se během své klíčové sezony ve Formuli 1 učí zvládat tlak i neustálou pozornost veřejnosti.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.