Kolize v prvním kole závodu na okruhu v Barceloně vyřadila oba piloty Mercedesu. Tým se však již k tomu nehodlá vracet, vše je prý vyřešeno a oba piloti nyní míří do Monaka s jasným cílem.
"V Barceloně to byl ten nejhorší pocit, ale jak vždy říkám, pravý test je to, jak se zvednete poté, co jste byli sraženi. Pro všechny to bylo náročné, ale je to již uzavřená kapitola a díváme se kupředu, do Monaka. Je to neuvěřitelný pocit, když tančíte po těch ulicích, jeden z nejhezčích, které jako závodník můžete mít," uvedl Lewis Hamilton.
Na loňský závod v uličkách knížectví si dobře pamatuje. Strategie a zastávka v boxech během safety caru tehdy znamenala odevzdání prvního místa jeho týmovému kolegovi. "Poslední roky se mi zde příliš nedařilo, ale loni jsem ukázal, že mi rychlost nechybí. Je to tam vždy jiné než během ostatních závodů, spíte doma, máte den navíc mezi tréninky a je to odlišné. A letos tam jedu jen s jediným výsledkem v hlavě," komentuje situaci brit, který zde vyhrál jen jednou v kariéře a to v roce 2008.
Podobně to vnímá i jeho týmový kolega Nico Rosberg. "Probrali jsme to a je čas nechat Barcelonu minulosti," popsal své pocity. I on se těší na to, že bude doma. Tamější podpora mu prý vždy dodá síly. "Bylo to neuvěřitelné zde v posledních třech letech vyhrát. Ale vím, že to bude obtížné zopakovat. Lewis, Ferrari i Red Bull jsou nyní tak silní. Ale cítím se sebejistě, takže už ať ta bitva začne," těší se Němec.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.