Generální ředitel Renaultu, Cyril Abiteboul, věří, že Red Bull svým přístupem nejen k jezdcům dává ostatním týmům pořádnou lekci a měli by se prý od nich učit.
Hlavní hvězdou juniorského programu Red Bullu v je bezesporu čtyřnásobný mistr světa Sebastian Vettel. Ovšem do F1 přivedli i řadu dalších talentů. Tím posledním zářícím s velkou budoucností je podle všeho osmnáctiletý Max Verstappen. A ti, kdo zcela nesplní očekávání? Ty Red Bull nepotřebuje...
Mnoho lidí rozhodutí povýšit Verstappena do Red Bullu a přesunout zpět do Toro Rosso Danilla Kvjata kritizovalo, po závodě ve Španělsku však bylo vše úplně jinak. "Je to neuvěřitelné. Nejsme však úplně překvapeni, protože jsme s ním pracovali loni v Toro Rosso a vždy jsme byli ohromeni," chválí nizozemského mladíka Cyril Abiteboul, generální ředitel Renaultu.
Co jej však ohromuje ještě mnohem více je právě strategie a přístup Red Bullu. "Jdou do extrému, mají svůj cíl a jdou za tím ať si myslí kdo chce co chce. Dali F1 velkou lekci, takže my to využijeme k vlastním potřebám," uvedl pro Autosport.
Christian Horner, šéf týmu, se nechal slyšet, že nyní mají podle jeho názoru tu nejsilnější jezdeckou dvojici a věří, že výkony Verstappena se s dalšími zkušenostmi budou ještě zlepšovat. "Měli jsme silný začátek roku, v to jsme ani nedoufali," komentuje situaci s tím, že věřili v silnější druhou polovinu sezóny.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.